Tucson 2025 Nline Premium MR26 HEV
Napsal: 26 říj 2025, 16:39
Poslušně hlásím že jsem opět zde 
Po 5 týdnech od zadání do výroby jsem si nové auto převzal tento týden. Rychlost dodávky mě překvapila (v objednávce bylo prosinec/leden), asi trochu štěstí při té smůle co jsem schytal (viz téma nehody), a nebo nemají v Nošovicích do čeho píchnout
Přidávám pár fotek, a protože je to MR26, ke které dohledat po internetu co je vlastně nového je jak hledat 10 rozdílů (i manuál na webu a v autě je stejný beze změny), pár bodů co jsme si na prvních pár jízd všiml.
- známá věc, návrat k silnějším motorům, u Hybridu tedy zpět na 132kW benzín a k tomu elektromotor 48kW (stejný)
- u všech modelů zrušeny dojezdová kola, nahrazeno i u HEV opravnou sadou. Tím je v kufru pod podlahou opět polystyrenový pořadač, kupodivu u HEV dobře řešený, viz obrázek. Zůstalo i místo např. na vak s boty nebo podobně mezi podlahu a polystyren (stejně jako jsem ho mohl dát dřív "na rezervu"
- naklánění zrcátek při couvání. s 360tkou úplně nevyužiji, ale třeba někomu ku prospěchu. Funguje jak u konkurence, pokud kolíbka na zrcátka je uprostřed, nenakloní se, pokud v poloze R/L tak se se zpátečkou přikloní aby bylo vidět k patníkům/kolům
- (nenáviděná) signalizace překročení rychlosti - opět změna. Není tam volba "Informace", ale nově je mezi nastavením zvuků položka Vypnout zvukovou signalizaci. Bohužel opět se tato položka každým startem auta zapne. Přidržení tlačítka MUTE na 3s vypne nově zvuk, na symbolu max. povolené rychlosti se obleví "mute symbol - minireproduktor s křížkem), auto nepípá, ale symbol bliká pokud překročíš rychlost. To asi vypnout nejde. Proč tato změna jsem nepochopil..
- a kde Nline verze nabrala mezi MR25 a MR26 na délce 15 milimetrů mi nikdo nedokázal říct, neměl jsem předtím Nline, tak nevím který nárazník či čudlík je delší o ten cenťák a půl
tolik asi po pár jízdách.... a jestli ještě něco objevím, dám vědět...
Po 5 týdnech od zadání do výroby jsem si nové auto převzal tento týden. Rychlost dodávky mě překvapila (v objednávce bylo prosinec/leden), asi trochu štěstí při té smůle co jsem schytal (viz téma nehody), a nebo nemají v Nošovicích do čeho píchnout
Přidávám pár fotek, a protože je to MR26, ke které dohledat po internetu co je vlastně nového je jak hledat 10 rozdílů (i manuál na webu a v autě je stejný beze změny), pár bodů co jsme si na prvních pár jízd všiml.
- známá věc, návrat k silnějším motorům, u Hybridu tedy zpět na 132kW benzín a k tomu elektromotor 48kW (stejný)
- u všech modelů zrušeny dojezdová kola, nahrazeno i u HEV opravnou sadou. Tím je v kufru pod podlahou opět polystyrenový pořadač, kupodivu u HEV dobře řešený, viz obrázek. Zůstalo i místo např. na vak s boty nebo podobně mezi podlahu a polystyren (stejně jako jsem ho mohl dát dřív "na rezervu"
- naklánění zrcátek při couvání. s 360tkou úplně nevyužiji, ale třeba někomu ku prospěchu. Funguje jak u konkurence, pokud kolíbka na zrcátka je uprostřed, nenakloní se, pokud v poloze R/L tak se se zpátečkou přikloní aby bylo vidět k patníkům/kolům
- (nenáviděná) signalizace překročení rychlosti - opět změna. Není tam volba "Informace", ale nově je mezi nastavením zvuků položka Vypnout zvukovou signalizaci. Bohužel opět se tato položka každým startem auta zapne. Přidržení tlačítka MUTE na 3s vypne nově zvuk, na symbolu max. povolené rychlosti se obleví "mute symbol - minireproduktor s křížkem), auto nepípá, ale symbol bliká pokud překročíš rychlost. To asi vypnout nejde. Proč tato změna jsem nepochopil..
- a kde Nline verze nabrala mezi MR25 a MR26 na délce 15 milimetrů mi nikdo nedokázal říct, neměl jsem předtím Nline, tak nevím který nárazník či čudlík je delší o ten cenťák a půl
tolik asi po pár jízdách.... a jestli ještě něco objevím, dám vědět...