Hudba do sonaty - úvahy, rady apod.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
skel
*
Příspěvky: 58
Registrován: 16 čer 2007, 19:29
Kontaktovat uživatele:

Hudba do sonaty - úvahy, rady apod.

Příspěvek od skel »

Zdravím všechny fandy tohoto fora, jsem tu nováček, jelikož za týden budu mit hyundai sonatu 2.0 16v gls rv. 96.
Forum už sem docela pročetl :wink: no a uz pomalu plánuju co si za vydělaný penízky o prázdninách vylepším na svým autíčku :)

Začnu asi hudbou, jelikož tam mám orig. Hyundai radio na kazety a docela se mě v tom aute s prominutím hnusí :lol: . Po promyšlení sem se rozhodl, že celkovej sound dovnitř budu volit od značky Pioneer. Ještě než se začnu ptát, chtěl bych upozornit, že jsem laik, co se týče hudby v autě.No, rád bych začal výběrem rádia a to konkrétně na týhle stránce: http://shop.autohifi.cz/ mezi modely 1)Pioneer - DEH-3900MP 2)Pioneer - DEH-P40MP Moc nerozumím některejm specifikacím toho rádia, no snad vám bude stačit říct k čemu tu hudbu chci 8)

1) k poslechu :lol: :D
2) nepotřebuju dunit s autem na x metrů, ale chci tam mít pěkně čistounkej a kvalitní poslech pro všechny cestující..
3) co se týče hlasitosti, jak sem řekl, nepotřebuju aby mě skákalo auto, takže v rámci možností klidně i na úkor hlasitosti lepší kvalitu zvuku.

No a potom v závislosti na radiu jestli byste me nekdo doporučili nejáky reproduktory :?:
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomikp
***
Příspěvky: 510
Registrován: 07 zář 2006, 20:47
Bydliště: CV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomikp »

Tohle rádio v autě mám (http://shop.autohifi.cz/shop_goods.php3?g_id=2378) a spokojený jsem. V autě jsou namontovány standardně docela solidní repráky, tak to hraje slušně na muj vkus a potřebu (je to silně otázkou vkusu). Stejně ale raději poslouchám motor :D
Hyundai Sonata 2.0i 16V GLS 2002
Uživatelský avatar
skel
*
Příspěvky: 58
Registrován: 16 čer 2007, 19:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od skel »