Stránka 1 z 1
					
				Studený start
				Napsal: 23 lis 2007, 15:52
				od Mates
				Zdravim a chci si nechat poradit. Když startuju studený motor tak na poprvé nechytne a na podruhé uplně v pohodě. Každé další startování je taky úplně v pohodě. Před nastartováním je slišet benzínová pumpa a startuju bez radia a bez zapnuté ventilace a hlavně po zhasnutí kontrolky na air back. Je to spíš taková obtíž a když bylo teplo tak to nedělalo.
			 
			
					
				
				Napsal: 25 lis 2007, 08:46
				od mirec
				ked startujem na zime tak obcas mi spravi to ze urobi ehe potom na chvilu pauza potom sa preberie a dalej toci s tym ze naskoci....je to baterkou uz mi aj par krat skapala ale este je v celku nova tak ju menit necem...ale ci je to aj tvoj pripad neviem no....
			 
			
					
				
				Napsal: 26 lis 2007, 21:15
				od Hanz
				Že by svíčky? Zkus to.... 

 
			
					
				
				Napsal: 27 lis 2007, 19:27
				od Mates
				Hanzi svíčky NGK a nově montované. Začalo to dělat až když poklesla teplota. V garáži to startuje  v pohodě a když to stojí venku nějakou dobu tak to jakoby otočí motorem a na podruhé úplně normálně. Teď jsem si všimnul, že jakmile startuju podruhé tak mi bliká dioda od imobiliseru a alarmu. Neví někdo co to znamená???
			 
			
					
				
				Napsal: 28 lis 2007, 10:24
				od Bruno
				Viděl bych to na baterku, když je teplo tak ta kapacita vydrží ale jakmile teploty klesnou k nule nebo pod nulu tak u baterky neuvěřitelně klesá kapacita a prostě to nenatočí. Zkus si změřit napětí při startování a uvidíš jak to letí dolů. Zajeď tam kde dělají baterky a nech si změřit baterku zatěžovacím odporem uvidíš, že to bude ono. Já jsem měl baterku do teď v pořádku /min 4-6 let stará/ napětí stále přes 13 Voltů./ při jízdě 13,8V/ teď ve studeným autě sotva 11,9V a to je jen cca 1-2 mínus.Věř mi, že ti odchází baterka. Zkus ji dlouhodobě dobít malým proudem /naformovat/ ale stejně to bude nahouby a radši si ji nech přeměřit viz. výše.
			 
			
					
				
				Napsal: 28 lis 2007, 19:22
				od ryba
				Bruno píše:Viděl bych to na baterku, když je teplo tak ta kapacita vydrží ale jakmile teploty klesnou k nule nebo pod nulu tak u baterky neuvěřitelně klesá kapacita a prostě to nenatočí. Zkus si změřit napětí při startování a uvidíš jak to letí dolů. Zajeď tam kde dělají baterky a nech si změřit baterku zatěžovacím odporem uvidíš, že to bude ono. Já jsem měl baterku do teď v pořádku /min 4-6 let stará/ napětí stále přes 13 Voltů./ při jízdě 13,8V/ teď ve studeným autě sotva 11,9V a to je jen cca 1-2 mínus.Věř mi, že ti odchází baterka. Zkus ji dlouhodobě dobít malým proudem /naformovat/ ale stejně to bude nahouby a radši si ji nech přeměřit viz. výše.
Ma pravdu predsedo! Nech ji zmerit zatezakem a uvidis.
 
			
					
				
				Napsal: 28 lis 2007, 21:07
				od Pavel46
				Bruno píše:Viděl bych to na baterku, když je teplo tak ta kapacita vydrží ale jakmile teploty klesnou k nule nebo pod nulu tak u baterky neuvěřitelně klesá kapacita a prostě to nenatočí. Zkus si změřit napětí při startování a uvidíš jak to letí dolů. Zajeď tam kde dělají baterky a nech si změřit baterku zatěžovacím odporem uvidíš, že to bude ono. Já jsem měl baterku do teď v pořádku /min 4-6 let stará/ napětí stále přes 13 Voltů./ při jízdě 13,8V/ teď ve studeným autě sotva 11,9V a to je jen cca 1-2 mínus.Věř mi, že ti odchází baterka. Zkus ji dlouhodobě dobít malým proudem /naformovat/ ale stejně to bude nahouby a radši si ji nech přeměřit viz. výše.
Před nabíjením maým proudem pozvolna vybíjet (na př. žárovkou) asi tak na 1,8V na článek minimálně. Potom nabíjet malým proudem tak do 0,5 - 0,6A až do plné kapacity. Baterie mají snahu tak zvaně tvrdnout. Záleží, ale na stáří bat., jestli to má vůbec cenu. Hodně zdaru