Premena Accentu na žihadlo

Jak upravit svého hjundaje.

Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TechGen
**
Příspěvky: 217
Registrován: 28 lis 2007, 18:58
Bydliště: SVK, Big Šariš
Kontaktovat uživatele:

Premena Accentu na žihadlo

Příspěvek od TechGen »

Tak takto nejak by to malo v jari vyzerat:

Obrázek

Auto bude prestriekane krvavocervenou (zhruba tak ako ten zadny spoiler) a strecha + trojuholnik na kapote budu leskle cierne, aby vytvolili prechod k ciernym elektronom a spatnym zrkadlam. Predna mriezka bude tiez cierna.

Stale vsak vaham, co urobit so zadnou castou. Povodne som chcel vyrovnat povodny priestor pre SPZ, tu hodit na naraznik a pod to vyrezat otvory na dve mriezky pre kvazi difuzer. Ale tak mi doslo, ze ked budem mat znizeny predny naraznik a podprahy, tak zadna cast by takymito upravami vyzerala este vyssie nez vyzera teraz. Navyse - mam objednany pomerne velky vyfuk a velmi nerad by som sa dozil situacie, ze bude vyzerat ako ropovod pod podvozkom. Poradte co s tym?
Červené superžihadlo Accent 1,5 12V 1996 (audio drvič okien - 1390 W)
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
Reklama
 

Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Engineer »

Pekne, ale kridelko sa mi moc nepaci, nechaj bez kridelka. ;)
Rozmyslal si na kombinacii farby? mny by si velmi pacila Cervena aku mas a cierna kapota, strecha, kufor...
Ale je to tvoje auto, robi si na nom to co sa tebe lubi :)
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

Kola pekny, ale na lak bych se vykaslal a kridlo stopro volil jiny...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
TechGen
**
Příspěvky: 217
Registrován: 28 lis 2007, 18:58
Bydliště: SVK, Big Šariš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TechGen »

No zadne kridlo tam chcem mat. Tak ak nie toto, potom ake ine? Original na Accent vyzera skaredo, nehovoriac o tom, ze z aerodynamickeho hladiska ma asi rovnaky prinos ako mech cementu. A tie rovne zehliace dosky pol metra nad kufrom sa mi dokonca az hnusia. Tento moj spoiler ma ladne oble krivky, takze od neho ocakavam, ze z vizualnej stranky bude pekne opisovat boky auta a obliny svetlometov. Navyse ma stavitelny pritlak, takze by mohol zacat fungovat uz od nejakych 100 km/h, takze by sa dal aj prakticky vyuzit na dialniciach.

Co sa tyka farebnosti, bude taka ako som opisal - krvavocervena s ciernou strechou a ciernym trojuholnikom na kapote - zhruba tak ako na prilozenom obrazku. Velmi sa mi pacia najma tie v tomto pripade oranzove lemy okolo dveri medzi sklami a ciernou strechou. Vyzera to uuuuuuuuuuuuuzasne!

Obrázek
Červené superžihadlo Accent 1,5 12V 1996 (audio drvič okien - 1390 W)
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

No...tak to asi ne...takhle jednoduchy to opravdu neni...kridlo ma u drtivy vetsiny pouze esteticky a nekdy i negativni vyznam..jestli ses vsiml, spousta sportovnich aut kridla ma, ale jsou to kridla presne pro dany typ auta a jejich ucinnost se da pozorovat udajne az od 200km/h
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Lukino
Moderátor
Příspěvky: 457
Registrován: 30 bře 2006, 10:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukino »

tak zvaná "účinnost" křídla roste s rychlostí, jde jen o to, že vytváří přítlak, což je sice nádhera pro stabilitu, ovšem zároveň narušuje obtékání vzduchu karoserie = celkový koeficient odporu Cx auta stoupne = klesne maximální rychlost, resp. pro dosažení stejných výkonů stoupne spotřeba paliva. Je jasné, že najít vhodný kompromis mezi přítlakem a odporem je filigránská práce a zabere hodiny v aerodynamickém tunelu. Samozřejmě v případech lehkého tuningu jsou ztráty více méně zanedbatelné, ale v etrémním případě, jako jsou hliníkové lopaty a'la rychle a zběsile, se může stát, že křídlo svým přítlakem poškodí víko kufru, pokud není zpevněné. Vždycky se mi líbí když se zeptám nějakého tunera, který má na autě právě takovou lopatu o kolik mu klesla v max. řekne vůbec ... :lol:
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Proto existují elektronicky stavitelné, které mění geometrii dle potřeby. Ono když potřebuješ větší stabylitu tak třeba projíždíš zatáčky, ale tam nepotřebuješ rychlost a naopak. Takže to necháš nastavit u pevné geometrie podle způsobu využití. Ale na rovinu přijakých rychlostech je takové křídlo potřeba? u běžných aut i sportovnějších je křídlo třeba někde u jejich maxima, kde pokud není i pořádně udělaný podvozek jinak to stejně nemá smysl, se nejede jinak než po rovnějších úsecích kde stačí menší náklon křídla a to zase není při běžném ježdění znát na spotřebě kůli menšímu odporu.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Aldik
**
Příspěvky: 366
Registrován: 21 zář 2007, 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aldik »

Navrhuju cerny folie na okna... ;)
Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Příspěvek od Korálek »

Hardcam píše:No...tak to asi ne...takhle jednoduchy to opravdu neni...kridlo ma u drtivy vetsiny pouze esteticky a nekdy i negativni vyznam..jestli ses vsiml, spousta sportovnich aut kridla ma, ale jsou to kridla presne pro dany typ auta a jejich ucinnost se da pozorovat udajne az od 200km/h
V tom ti budu trošku oporovat.Když by to bylo tak jak píšeš,tak proč u aut jako je VW Korado a Prosche 911,který mají automatická křídla začnou vyjíždět ze zádi auta při rychlosti 120km/h.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

Nevim.. ale osobně si myslim že u auta s náhonem na předek je přítlak zadní osy spíš nežádoucí ne?
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandaxx »

Nepíše se Korado ale Corrado. Korado jsou leda tak nějaký kamna či co. :D
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

i když máš přední náhon tak ti to drží zadní nápravu třeba při přejíždění pruhů na dálnici aby ti neulétla jako třeba na vyjetých kolejích
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

Ale zas ti zvedá předek ne? No nevim.. stejně na ty naše autíčka z autodráhy.... :D Teda krom tvýho žihadla samozřejmě ;)
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Díky liniím přední části jakožto zejména kapoty tak se o předek bát nemusíš :lol: ten má sám o sobě přítlak u autíček z autodráhy jde i to že těžiště bývá blíže k zadní části a křídla mají obrovské úhly. To moje nemá křídlo a mít nebude nemám důvod zatím a pro rychlost mám dostatečný přítlak, to se pozná na jaře až budu jezdit pořádně jestli bude třeba či ne, ale to potom bude pořádné funkční, vím o firmě která to i zkouší a nechci kecat i v tunelu.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Příspěvek od Korálek »

jandaxx píše:Nepíše se Korado ale Corrado. Korado jsou leda tak nějaký kamna či co. :D
Nojo soráč neuvědomil jsem si to,omlouvám se :wink:
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Odpovědět

Zpět na „Tuning“