Stránka 1 z 2
Haubna na scoupecko?
Napsal: 05 úno 2008, 21:04
od LongStar
Nejspis si na leto bude delat jinou kapotu a chtel bych ji krapet prorezat a nejak ji zprznit:) a nak nevim jak zatim nemam moc napadu. takze napady a fotky sem:) co se vam libi atd:)
Napsal: 05 úno 2008, 22:14
od Vladislav Bureš
Já bych jen tak dodal že prořezávání kapoty má své opodstatnění a to buď odvádění teplého vzduchu či přívod studeného a kombinace. Jestliže to hodláš upravovat jako s IC z avie tak by jsi měl zauvažovat i nad funkčí stránkou věci a tu pak jen esteticky doladit protože správně usměrněné proudění vzduchu pod kapotou může velice pomoci při sání za použití konusového filtru kord kdyby jsi jej potřičně odstínil od motoru atd. Pokud to chceš jen na parádu tak je to jedno ale i tak bych nad tím zapřemýšlel.
Napsal: 05 úno 2008, 22:52
od TechGen
Toto idem spravit s kapotou ja (samozrejme prislusne upravene pre dizajn mojho auta) - obrysy motora na kapote kombinovane s nasavanim. Veeeelmi sa mi to paci.

Napsal: 05 úno 2008, 23:06
od Shelby_Nr
Napsal: 06 úno 2008, 00:22
od LongStar
krapet hranante:) ale jinak mas scoupe v peknem stavu:DD
Napsal: 06 úno 2008, 00:24
od Shelby_Nr
jo jo...hranate..neni som zastanca obleho...to vies preto som si vybral scoupe...pred coupe od r.v.97...nepaci sa mi tie oble krivky...
Napsal: 06 úno 2008, 00:27
od LongStar
Vladislav Bureš píše:Já bych jen tak dodal že prořezávání kapoty má své opodstatnění a to buď odvádění teplého vzduchu či přívod studeného a kombinace. Jestliže to hodláš upravovat jako s IC z avie tak by jsi měl zauvažovat i nad funkčí stránkou věci a tu pak jen esteticky doladit protože správně usměrněné proudění vzduchu pod kapotou může velice pomoci při sání za použití konusového filtru kord kdyby jsi jej potřičně odstínil od motoru atd. Pokud to chceš jen na parádu tak je to jedno ale i tak bych nad tím zapřemýšlel.
no ja chci neco maleho jen na odvod tepeho vzduchu bud uz od chladice nebo az od motoru a pak neco na privod vzduchu k filtru. odclonovat nebudu protoze vzduch se v turbu ohreje a pak pres ic zas schladi takze asi tak:) rozhodne ne nic tuzing protoze nebudu davat narazniky nic mam cerveny scoupe a na leto chci nakou jinou kapotu kterou budu lakovat do cerne a prave ji chci nak decentne ale prakticky upravit. + na ni budu davat nalepku dc sport.
Napsal: 06 úno 2008, 06:53
od Vladislav Bureš
LongStar píše:Vladislav Bureš píše:Já bych jen tak dodal že prořezávání kapoty má své opodstatnění a to buď odvádění teplého vzduchu či přívod studeného a kombinace. Jestliže to hodláš upravovat jako s IC z avie tak by jsi měl zauvažovat i nad funkčí stránkou věci a tu pak jen esteticky doladit protože správně usměrněné proudění vzduchu pod kapotou může velice pomoci při sání za použití konusového filtru kord kdyby jsi jej potřičně odstínil od motoru atd. Pokud to chceš jen na parádu tak je to jedno ale i tak bych nad tím zapřemýšlel.
no ja chci neco maleho jen na odvod tepeho vzduchu bud uz od chladice nebo az od motoru a pak neco na privod vzduchu k filtru. odclonovat nebudu protoze vzduch se v turbu ohreje a pak pres ic zas schladi takze asi tak:) rozhodne ne nic tuzing protoze nebudu davat narazniky nic mam cerveny scoupe a na leto chci nakou jinou kapotu kterou budu lakovat do cerne a prave ji chci nak decentne ale prakticky upravit. + na ni budu davat nalepku dc sport.
Jen tě poupravím není to jedno za prvé IC má určitou učinnost takže čím teplejší vzduch jde dovnitř tím teplejší do válců (význam teplejšího vzduchu na výkon respektive spalování a účinost nebudu rozebírat) za druhé teplotní roztažnost váha ti naměří jiný oběm vzduchu než by měla právě kůli té teplotní roztažnosti vzduchu pravda rozdíl bude malí ale bude a to se podepíše na výkonu a na spalování kdy směs bude sice korigovaná ze spalin ale to až zpetně takže výsledkem bude chudší směs takže menší výkon. Je to jen nepatrně takže by jsi polevení kůli spalování nemusel ani poznat ale to nasávání teplého vzduchu už znát bude.
Napsal: 06 úno 2008, 09:19
od LongStar
nj covece nak sem zapomnel ze po ceste je jeste vaha vzduchu:D ale vzdyt pisu ze chci v haubne udelat privod vzduchu pro filtr:)

Napsal: 06 úno 2008, 09:28
od Vladislav Bureš
To ano ale také jsi psal že sání clonit nebudeš a kdyby jsi uděl nešťastně odvětrání teplého vzduchu tak na krásu můžeš krásně všechtn teplí vzduch hnát přávě přez sání ale to je zase o dobrém návrhu prořezání aby to bylo účelné
Napsal: 06 úno 2008, 10:11
od LongStar
no a to je prave to s cim sem tady chtel poradit nebo nejlepe ukazat:)
Napsal: 06 úno 2008, 20:05
od Shelby_Nr
nemusis nic rezat do kapoty..ale natiahni si od spodu cez dieru v narazniku nejaku rurku ktora bude koncit hned pod filtrom..a mas presne usmerneny vzduch k filtru.

Napsal: 06 úno 2008, 21:20
od Vladislav Bureš
Shelby_Nr píše:nemusis nic rezat do kapoty..ale natiahni si od spodu cez dieru v narazniku nejaku rurku ktora bude koncit hned pod filtrom..a mas presne usmerneny vzduch k filtru.

Tak to je hustý

jen se obávám že ten filtr saje kolem dokola i od motoru na druhé strane přívodu roury

Napsal: 07 úno 2008, 10:49
od LongStar
No to je teda vec tvore reseni se mi zda nestastne! ono by to chtelo myslet i na to jak to vypada:) me se to teda neto no:( ale bavime se o haubnach udelat naporove sani by patrilo jinam
Napsal: 18 kvě 2008, 13:10
od maxik
Podle mě by bylo nejlepším řešením(také to budu na svém autě dělat) udělat nasavač do kapoty, a pod kapotou nechat otevreny filtr usazeny v nejakem laminatovem nebo carbonovem boxu (spíš taková vanička),aby okolo filtru bylo místo, ten box by byl samozřejmě vytvarovanej podle tvaru kapoty a po obvodu jeho horní hrany by byla nějaká těsnící guma(třeba jako okolo dveří) která by při zavření kapoty sedla přímo na spodní stranu kapoty a tudíž by z nasavače který by byl v kapotě proudil vzduch přímo do toho boxu a neunikal by nikde okolo k motoru. A potom už bych na haubně mohl být jakýkoli odvětrací otvor. To je moje řešení který momentálně realizuji na svém autě a myslím že motor přes otevřený filtr green bude dostávt dostatek studeného vzduchu) vždyt to je přece záměr:)