Stránka 1 z 1

Hlučnost 2 CRDi 2004

Napsal: 21 úno 2008, 19:53
od pepik
Zajímalo by mně, jestli je vyšší hlučnost v určitých otáčkách v záběru, /konkrétně v 1500-1600 a potom zase až ve 2000-2100/ normální, a nebo jenom u mého. Jinak je tichý. Pokud víte čím to je, prosím poradte jak hlučnost odstranit.

Napsal: 22 úno 2008, 18:37
od jardo0908
aku hlucnost mas na mysli klepanie alebo rezonancia

Napsal: 22 úno 2008, 20:27
od pepik
Mám na mysli rezonanci, na každý rychlostní stupeň, ve stejných otáčkách.

Napsal: 06 bře 2008, 17:54
od jardo0908
zdravim stalo sa to uz aj mne ta rezonancia zacinam ju pocut neviem cim to moze byt zatial to sledujem ja som teraz zacul jemne tukanie v nizkych otackach pri vysich sa to strati skusim vymenit olej davam 10W40 a ten ze je pre santu slaby teraz som bol na chip a hovoril mi chlap ze jednoznacne 5W40 a potom napisem ci sa to strati alebo nie a ty si ako na tom zistil si nieco

Napsal: 06 bře 2008, 18:00
od wzoras
Teda nevim estli se bavíme o tom samym. ALe já to měl na svym VW taky (1500-2000rpm, pak ztichne). Je to teda nafťák a dělali mě to už vyžvejkaný silenbloky (nevim jestli to dobře píšu :)) . Mohl by to možná být stejnej problém. Prostě ty otáčky nějak neseděli tomu motoru a přecházeli mi ty rezonace do kastle..

Tak to jen tak moje zkušenost, ale nejsem žádnej specialista :)

Napsal: 07 bře 2008, 09:02
od pepik
Silenblokama to určitě není. Ještě si myslím jestli to není tím předním rámem, nebo nášlapama. Musím je zkusit odmontovat až bude lepší počasí. Nejspíš bych to tipoval na ten přední rám, když zabouchám na nárazník, tak to trochu zadrnčí. Ale nikde se nedotýká a utažené to je dost.

Napsal: 08 bře 2008, 18:47
od jardo0908
ta rezonancia sa mne prejavy pri prechode otacok s1900na2000a ustupi neviem co to moze byt ale myslim ze mozu aj podblatniky mam puknuty

Napsal: 08 kvě 2008, 10:39
od pepik
Tak jsme tu hlučnost konečně našli. Bylo to volným středovým uložením kardanu. Stačilo uložení povolit, otočit o 180 st. a opět přitáhnout. Je to dočasné řešení, protože bude asi brzo nutné to uložení vyměnit za nová.
Ale výsledek je perfektní. Žádná hlučnost, žádné rezonance.

Napsal: 08 kvě 2008, 20:21
od jardo0908
tak to musim vyskusat ja to tiez niekedy citim a dam vediet vari to urbim spravne

Napsal: 08 srp 2008, 14:11
od tiburon
byva to casto kvuli spojce, ktera je tesne pred vymenou. nic jinyho, je to takovy neprijemny zadrnceni na kazdy rychlostni stupen, presne v otackach, ktery popisujete. 8)

Re: Hlučnost 2 CRDi 2004

Napsal: 16 lis 2008, 21:43
od vitak
Zdravím všechny návštěvníky tohoto fóra. Jsem čerstvým majitelem SF 2004 a i Vaše příspěvky přispěli k mému výběru.
Co se týká hlučnosti i u mého Santy se ozývají rezonance při caa 2100 ot/min, ty se zatím neprojevují v "drnčení" něčeho jiného. Je to dost nepříjemná vlastnost, neboť se nachází právě při rychlostních limitech 60km/hod na 3.rychlostní stupeň a při 90km/hod. na 5-ku. Zajímalo by mě, jestli se Vám tato rezonance ozývá i po chiptuningu? Nemůže souviset s otvíráním klapek turba? Je to totiž právě v oblasti nárůstu výkonu. Z výše uvedených Vašich poznatků se rezonanční otáčky trochu liší, takže by to nemuselo být způsobeno špatným vyvážením.
Co se týká rezonance ložiska kardanu, pokud se ozývá vždy při stejných otáčkách motoru, je druhotným jevem rezonance motoru, kdyby to bylo způsobeno nevyvážeností kardanu, ozývalo by se při určité rychlosti.