OTAZKA NA MAJITELOV SCOUPE

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

OTAZKA NA MAJITELOV SCOUPE

Příspěvek od Samuel »

vsimol som si ze sa tu casto ovori o turbo motoroch 1,5 12 V...........su tie motory naturbovane uz od vyroby alebo si to majitelia robia dodatocne..........aky je rozdiel medzzi tym motorom a motorom v accentoch od 94...........nedaju sa aj tie teoreticky naturbovat tak ako motory v Scoupe ???
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Hyundai mělo snad jediný turbo motor a tím je práve 1,5 12V do Scoupe ale s výkonem pouhých 85kW kterého posléze dosahoval motor 1,6 atmosféra. Na tvou otázku tudíž odpovídám Scoupe šlo z výroby s turbem pod označením Scoupe GT byli to pouze motory 1,5 12V
Některý zde to předělávali nevím jestli jen přendali motor a elektroniku nebo upravovali stávající (což je hloupost- zbytečná práce)
Naturbit můžeš v podstatě jakýkoli motor, ale nejpodstatnější je počítat s úpravou ne jen nechanické části ale také elektronické což je největší problém (použít z čeho nebo použít programovatelnou ECU ale pak je to za moc jen ECU počítej 20-40tis a více) takže než oturbovat atmosfétu to raději koupit jiné auto je to několikrát levnější :wink:
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

Vladislav Bureš píše:Hyundai mělo snad jediný turbo motor a tím je práve 1,5 12V do Scoupe ale s výkonem pouhých 85kW kterého posléze dosahoval motor 1,6 atmosféra. Na tvou otázku tudíž odpovídám Scoupe šlo z výroby s turbem pod označením Scoupe GT byli to pouze motory 1,5 12V
Některý zde to předělávali nevím jestli jen přendali motor a elektroniku nebo upravovali stávající (což je hloupost- zbytečná práce)
Naturbit můžeš v podstatě jakýkoli motor, ale nejpodstatnější je počítat s úpravou ne jen nechanické části ale také elektronické což je největší problém (použít z čeho nebo použít programovatelnou ECU ale pak je to za moc jen ECU počítej 20-40tis a více) takže než oturbovat atmosfétu to raději koupit jiné auto je to několikrát levnější :wink:
hej len ze ci su tieto motory identicke alebo nie.........lebo v podstate by sa dala lahko prehodit ECU zvody a sanie a nejake male upravy a islo by to........alebo aj nie ?? :wink:
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
petr rysavy
***
Příspěvky: 652
Registrován: 19 bře 2007, 11:36
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petr rysavy »

Samuel píše:
Vladislav Bureš píše:Hyundai mělo snad jediný turbo motor a tím je práve 1,5 12V do Scoupe ale s výkonem pouhých 85kW kterého posléze dosahoval motor 1,6 atmosféra. Na tvou otázku tudíž odpovídám Scoupe šlo z výroby s turbem pod označením Scoupe GT byli to pouze motory 1,5 12V
Některý zde to předělávali nevím jestli jen přendali motor a elektroniku nebo upravovali stávající (což je hloupost- zbytečná práce)
Naturbit můžeš v podstatě jakýkoli motor, ale nejpodstatnější je počítat s úpravou ne jen nechanické části ale také elektronické což je největší problém (použít z čeho nebo použít programovatelnou ECU ale pak je to za moc jen ECU počítej 20-40tis a více) takže než oturbovat atmosfétu to raději koupit jiné auto je to několikrát levnější :wink:
hej len ze ci su tieto motory identicke alebo nie.........lebo v podstate by sa dala lahko prehodit ECU zvody a sanie a nejake male upravy a islo by to........alebo aj nie ?? :wink:
gt maji trosku jinak tvarovane pisty , tudiz nevim jestli by ty z ls ustali to turbo jinak vse co bys musel menit je cele sani, vyfukove svody, prvni cast vyfuku, dat tam turbo jinou jednotku, nevim jestli i vahu vzduchu, pak budiky takze se srat i s el. jinak gt a ls se lisi i v poloosach co sem si vsiml kdyz sem jedno rozebiral
momentalne 2 scoupe gt na dily, mam tu vse a pak fiat coupe 140KW zatim...
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yurii »

no podle selského rozumu by to jít mělo ale Scoupe GT má kromě jiného i jinak nabroušené vačky a jinak odstupňovanou (myslím že delší) pětku na převodovce jinak už jsem to tu řešil než jsem si pořídil svoje GTčko že by se teoreticky dalo toco jsi psal vyměnit ale ty motory ze Scoupe LS a GT nejsou co se součástek týče stejné: váha vzduchu, těsnění, kroužky snad i ojnice by jsou odlišné.
Ale podle mě by to LSkovej motor taky vydržel, jen otázka jak dlouho protože to turbo dělá hodně..
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

LS a GT má jinou elektroniku a jinou mechaniku moc tam stejných věcí není. Ale to co tě zajímá jestli je ten motor stejný jako u accenta tak to si nejden jistý protože se do accenta dával 1.5 i 12V (1495ccm/65kW/88HP) což jsou schodné parametry s Scoupe LS ale to ještě nemusí znamenat že to je stejné protože ten accent může mít ten motor také 1.5 i 16V (1495ccm/73kW/99HP) a nevěřím tomu že ten výkon vylezl jen změnou z 12V na 16V takže předpokládám ji jinou konstrukci motoru která by znemožnila použít nechaniku z Scoupe GT
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

tak uz jen proto ze motor ve scoupe je G4EK a v accentu taky, vetsina dilu v katalozich pasujou, je jasne, ze ten motor je shodny.. az na drobne inovace, jako je plne elektronicke zapalovani, misto rozdelovace.. apod. jinak oturbene scoupe LS mivaj jeste vetsi vykon nez GT :-)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Shelby_nr
**
Příspěvky: 170
Registrován: 07 úno 2008, 23:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shelby_nr »

naco obycajna 1.5turbo ..ked tam mozes napasovat aj nieco vacsie :lol: :lol: :lol: ..len to chce financie a skusenosti :roll:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Hyundai Scoupe Ls, 65kW
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

black_sheep píše:jinak oturbene scoupe LS mivaj jeste vetsi vykon nez GT :-)
To kůli kompesy která je značně větší ale je to potom hodně o životnosti.
Také mě napadlo že by ten motor v accentu mohl být schodný ale neseděl mi ten výkon u 16V. Takže když to víš to by jsi i mohl vědět v čem je právě schodna ona verze 16V s tím co máme v Scoupe GT protože by stálo ta to použít hlavu Ona konbinace 16V hlavy LS střev a turba by byla velice brutální :wink: . jinak ono elekronické zapalování má i Scoupe po roce 1994
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

Vladislav Bureš píše:
black_sheep píše:jinak oturbene scoupe LS mivaj jeste vetsi vykon nez GT :-)
To kůli kompesy která je značně větší ale je to potom hodně o životnosti.
Také mě napadlo že by ten motor v accentu mohl být schodný ale neseděl mi ten výkon u 16V. Takže když to víš to by jsi i mohl vědět v čem je právě schodna ona verze 16V s tím co máme v Scoupe GT protože by stálo ta to použít hlavu Ona konbinace 16V hlavy LS střev a turba by byla velice brutální :wink: . jinak ono elekronické zapalování má i Scoupe po roce 1994
Jo dakujem za nazory chalani..........ide mi o to ze otec si kupuje nove, makma nove a mne ostane Accent. Nejde mi o to menit koncepciu 12V na 16 V ale pouzit nejake veci co by bolo treba z 12V Scoupe a prehodit to na tento motor.........ci je to vobec teoreticky a financne uvazovatelne........nehovorim o nejakom brutalnom zvyseni vykonu aj tych zakl 30 koni by nebolo zle.........bol by to celkom unikat Turbo Accent na SVK......... :wink: je nieco taketo mozne ???

A mam aj celkom slusnych darcov :D http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Naposledy upravil(a) Samuel dne 07 dub 2008, 17:57, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

[quote="Shelby_nr"]naco obycajna 1.5turbo ..ked tam mozes napasovat aj nieco vacsie :lol: :lol: :lol: ..len to chce financie a skusenosti :roll:

Vyzera to super kamo.........neni si nahodou z NR ??? ak hej volakedy sa dojdem kuknut ako ti to ide :wink:
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
blaazn
*
Příspěvky: 89
Registrován: 06 bře 2007, 21:46
Bydliště: Opava

Příspěvek od blaazn »

Shelby_nr píše:naco obycajna 1.5turbo ..ked tam mozes napasovat aj nieco vacsie :lol: :lol: :lol: ..len to chce financie a skusenosti :roll:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Z ceho ze je ten motor na fotkach? Z Accenta? Mam Scoupe GT 1993 a mam stejne zapalovani a kdyz se divan na novy zapalovaci modul na Scoupe, tak prave vypada jinak. Nebo to zapalovani je uplne stejne na Accentech a na pozdejsich Scoupe?
Uživatelský avatar
Shelby_nr
**
Příspěvky: 170
Registrován: 07 úno 2008, 23:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shelby_nr »

nie to je motor 2.0 obycajny pekopany na turbo, obycajny 2.0 z novsieho modelu coupe od roku vyroby 97´....a je v pasovany do accenta...inac ten isty obsahovo motor mam na obrazkoch dany aj v scoupe
Hyundai Scoupe Ls, 65kW
Uživatelský avatar
Shelby_nr
**
Příspěvky: 170
Registrován: 07 úno 2008, 23:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shelby_nr »

Samuel píše:
Shelby_nr píše:naco obycajna 1.5turbo ..ked tam mozes napasovat aj nieco vacsie :lol: :lol: :lol: ..len to chce financie a skusenosti :roll:

Vyzera to super kamo.........neni si nahodou z NR ??? ak hej volakedy sa dojdem kuknut ako ti to ide :wink:
hej som priamo z nitry..ale toto neni moj motor to som stiahol z netu...ja mam scoupe LS bezturbaca :wink: ....ale stretko mozme dat keby si chcel videt aky je rozdiel medzi motorom v scoupe a accent
Hyundai Scoupe Ls, 65kW
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

Shelby_nr píše:
Samuel píše:
Shelby_nr píše:naco obycajna 1.5turbo ..ked tam mozes napasovat aj nieco vacsie :lol: :lol: :lol: ..len to chce financie a skusenosti :roll:

Vyzera to super kamo.........neni si nahodou z NR ??? ak hej volakedy sa dojdem kuknut ako ti to ide :wink:
hej som priamo z nitry..ale toto neni moj motor to som stiahol z netu...ja mam scoupe LS bezturbaca :wink: ....ale stretko mozme dat keby si chcel videt aky je rozdiel medzi motorom v scoupe a accent
heej mozme uz mam auto doma zo servisu.........rad by som sa kukol leboz netu som sa kukal na tie 1,5 a 1,5 turbo ale nevidiet to podrobne.........okej sak nevrhni ze kedy a kde....... :wink:
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“