Zapojení signalových kabelů

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
janzavrel
*
Příspěvky: 53
Registrován: 18 bře 2006, 17:31
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Zapojení signalových kabelů

Příspěvek od janzavrel »

Zdarec. Vím že to bude blbá otázka, ale vrhnul jsem se do zapojení 4-kanál zesiku sám a jsem v tom trochu amatér, tak se chci zeptat, kam zapojit spínací vodič ze signálových CINCH kabelů? ( vlastně 2 spínací vodiče, protože na každém signálovém TWISTER kabelu je jeden spínací vodič ). Je to to poslední, co mi zbývá zapojit, tak abych něco nepokazil. Mám zapojený + od baterky přes pojistku, dále uzemnění od zesiku ( délka cca 50cm ), pak spínací vodič od zesiku k rádiu, dál mám zapojeny 2 subwoofery v můstku, no a zbývájí mi už jen ty signálové kabely. Cinche jsou jasný, ale co ty spínací vodiče co jsou na nich?

Mockrát děkuji za radu
Reklama
 

Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Příspěvek od Korálek »

Jestli se nepletu tak na stejný spínání jako jsi dal zesík od woofru.
Kdyžtak pošli SZ MartasZovi ten bude určo vědět.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Uživatelský avatar
janzavrel
*
Příspěvky: 53
Registrován: 18 bře 2006, 17:31
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od janzavrel »

Korálek píše:Jestli se nepletu tak na stejný spínání jako jsi dal zesík od woofru.
Kdyžtak pošli SZ MartasZovi ten bude určo vědět.
Tak jo, díky za info.
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

Přesně tak, spínáky na signálovém vedení slouží stejně jako u toho subíku k zapnutí zesilovače pomocí rádia, takže je píchni na stejné místo (já mám spínací vodiče zapojené v konektoru rádia ke kabelu, který aktuvuje automatickou anténu po zapnutí rádia - tuším, že je modrý)