Stránka 1 z 1
Rozdíl mezi hlavou válců u scoupe Ls a GT
Napsal: 02 čer 2008, 19:20
od maxik
Ahoj kluci, chci se zeptat jestli je rozdíl mezi hlavou válců na Ls a GT budu do auta dávat GT motor ale chtěl bych sundat hlavu a mrknout jak na tom je. Mám doma ale hlavu z LS po kompletní renovaci a upravách kanálů a předpokládám ,že ta hlava na tom GT motoru nebude zrovna v nejlepší kondici a tak bych ji přehodil za Ls hlavu jestli je stejná?? dík za rady a odpovědi
Napsal: 02 čer 2008, 19:29
od Hujer
Neni stejna,je tam jina vacka,rozvodove kolo(sirsi remen) a ruzne nalitky,aby se napriklad nedalo prehodit vackove kolo.Dal jsem to neresil,protoze i v katalogu je nqapsane ze neni zamena.muze tam byt i rozdil v zapalovacim prostoru(jeho obsah).
Napsal: 02 čer 2008, 19:38
od maxik
to je škoda já myslel že to jen tak přehodim a basta, to je blbý, a co bys řek kdybych přehodil veškerý komponenty z gt (sání výfuk jednotku turbo) na LS motor, samozřejmě nepočítám s vysokou životnostní, a ještě Hujere ,ty ses takovej skoro fundovanej specialista co bych musel všechno přehazovat kdybych dával gt motor do ls auta, stačí přehodit motor a jednotku( mám na mysli jestli se nemusí měnit celej kabelovej svazek a tak) převodovku bych chtěl zachovat z LS (prý má kratší kvalty) a poloosy bych tam dal z GT (jsou prý silnější) ovšem jestli pasujou do ls převodovky. Dík za rady každá rada se mi hodí, už je krásně a já nemám auto pořád v kupě

a doporučil bys dát intercooler dopředu před vodní chladič, nebo nad motor ,jako to má subaru impreza (samozřejmě bych příslušně upravil kapotu)
Napsal: 02 čer 2008, 20:12
od Hujer
maxik píše:to je škoda já myslel že to jen tak přehodim a basta, to je blbý, a co bys řek kdybych přehodil veškerý komponenty z gt (sání výfuk jednotku turbo) na LS motor, samozřejmě nepočítám s vysokou životnostní, a ještě Hujere ,ty ses takovej skoro fundovanej specialista co bych musel všechno přehazovat kdybych dával gt motor do ls auta, stačí přehodit motor a jednotku( mám na mysli jestli se nemusí měnit celej kabelovej svazek a tak) převodovku bych chtěl zachovat z LS (prý má kratší kvalty) a poloosy bych tam dal z GT (jsou prý silnější) ovšem jestli pasujou do ls převodovky. Dík za rady každá rada se mi hodí, už je krásně a já nemám auto pořád v kupě

a doporučil bys dát intercooler dopředu před vodní chladič, nebo nad motor ,jako to má subaru impreza (samozřejmě bych příslušně upravil kapotu)
No doporucim ti koupit GT.Protoze je tam komplet jina elektryka a komponenty zapalovani,vstrikovani,jiny pisty,vyfuk,atd.Kdyz si koupis treba schnily GT a pouzijes z neho veskere dily i kdybys motor z generalkoval tak te to prijde levnejs, nez to kupovat pom castech.Interkoler dej pred vodni chladic a v kapote udelej odvetravaci otvory,at se ti teplej vzduch z potkapoty dostava ven.Jestli pasujou poloosi do tech skrini sem neskousel,ale osobne bych skrin nemenil.Je dimenzovana na nisi kroutak a sla by brzo do kopru.A taky se ti snizi max a stoupne spotreba.Jestli to nemas na zavodeni na 1/4 mile tak nemen.
Napsal: 02 čer 2008, 20:31
od maxik
já mám právě jedno Ls s komplet vyvařenou upravenou nastříkanou kastlí se sportovnim podvozkem a spoustou uprav a mám taky jedno na sračky shnilý gt a tak sem myslel , že bych celej ten motor přehodil do toho Ls a myslel sem že přehodim jen motor a jednotku ale že by kabelovej svazek zůstal, ale jak je vidět tak sem se mýlil, já mám právě v tom svym LS už strašně moc peněz a ta kastle je fakt pěkná, tak chci zastavět do ní ten gt motor ať to jede líp:) ale dík moc za rady každá se mi hodí. Takže mě čeká přeházet i komplet kabelovej svazek, no tak to bude lahůdka

to nevim jestli to zvládnu, ale zas tak levej nejsem. A řídící jednotk u skupáče je prosimtě kde??
Napsal: 02 čer 2008, 20:41
od Yurii
Řídící jednotka skupáče je tuším na straně řidiče když sundáš plasty co máš u kolen nalevo od tyče řízení nahoře, jeslti se budeš pouštět do toho přehazování, dpopručuju si změny prohlídnout v manuálech najdeš tam o scoupu uúplně všechno:
https://www.hyundaiclub.net//viewtopic.php?t=8563
Já v nich teď taky plavu abych zjistil jestli mne čeká přehazovat komplet elektriku kvůli tý klimatizaci a tempomatu, jen se v tichosti modlím aby ne

Napsal: 02 čer 2008, 20:54
od maxik
Ach jo mě ten manual le nejde otevrit, mam totiz notas s vistama a ty to proste nejak neumej chce to furt nejaky aktualizace aja se v tech blbejch pocitacich proste nevyznam. Kdyby se tam mělo párkrát otočit šroubem tak už bych v těch manuálech brouzdal taky ale ten muj notas je uplne natvrdlej, nebo ja

určitě se do toho pouštět budu, atz mám nějakou zábavu

sice to asi bude pakárna ale aspon bude sranda........... hele kvuli klimě si myslim že ten svazek měnit nemusíš...... já mám Ls bez klimy a ta příprava na připojení těch komponentů na klimu už tam je

jestli se teda nepletu................. už bych to měl nejradši všechno přeházený a jezdil, já vlastně ještě na hyundai clubu nemám ani jednu forku a to už to svý Ls mám přez ě roky to budu muset naapravit.....
Napsal: 02 čer 2008, 21:15
od Yurii
To teda naprav ci nejaky obrazky

No kdybys chtel, mam ten manual stazenej tak Ti ho muzu hodit nekam na rapidshare nebo tak, at se z tech Vist nezcvoknes

Neslo mi ani tak o tu klimu protoze ta ma hodne jednoduchou elektriku ale horsi to bude s tempomatem, sem si myslel ze tam pro nej sou kabely ale nemuzu je najit a ze jich je fakt hafec

Napsal: 02 čer 2008, 21:21
od maxik
aha tak s tim ti si nepomohu, no ted sem zkousel ty fotky sem dát ale to mi taky nějak nejde

já se z toho zcvoknu

buď sem uplnej IT antispecialista nebo nevim

at zijou windows vista grrrrrrr

zahodit

to bys byl hodnej hodil by se mi manual na Ls 93 a GT 92 to by bylo super a na mail bys mi to nemoh poslat ??
maxspi@seznam.cz předem dík....... koukám že ty to scoupéčko máš též hodně rád jako já

já musim někde vyštrchat fotky jak to auto vypadalo a jak vypadá teď , ale tak to ještě není definitivní podoba
