shanim nekoho na opravu laku + klempirina Scoupé

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

black_sheep

shanim nekoho na opravu laku + klempirina Scoupé

Příspěvek od black_sheep »

Zdar,

tak pomalu setrim na jaro ze scoupe pujde na opravu ke klempiri. Jsem student, takze kazda kacka dobra, ale chci aby nasledujici prace nebyli videt a byli hezky udelany, pac do auticka sypu - uz mi zbejvaj jen udelat rozvody a pak bych mu rad nechal dat novej kabatek.. Je to uz strikany castecne, pac odhadem v r. 2001 tomu zacli reznout lemy a tak to nechal puvodni maj. vykitovat, striknout, a pak to prodal prechozimu maj., kterymu kdyz to vypucelo znova tak jsem to koupil ja. Byla to fakt moc krasna prace, a tim ze to bylo nedavno strikany na origo barvu, tak by se to snad dalo udelat "neviditelne", no ale ted k veci..

1. zadni lemy + podbehy castecne - potreba vyvarit, jestli je mozna naka antikoro ochrana + vykitovat a prestrikat, tzn oba dva zadni blatniky.

2. strecha - mirne hnije, objevili se bublinky, takze vybrousit na zdravy, necim natrit aby se to pribrzdilo, vykitovat a striknout (bohuzel bude asi muset ven okno a tapec strechy, pac je to pri hrane, mozna by to ale nekdo sikovnej udelal i bez toho, ale nemyslim si ze je to mozny)

3. predni naraznik - lehce ruplej - takze svarit (plast) a celej ho striknout pac uz chudak ma dost za sebou a navic uz jednou byl rozpulenej o haldu snehu tak neni original ale tyrkysovej a je strikla barva na barvu a v okoli ty praskliny se to loupe :(

4. zbytek pokud to pujde necim vylestit, proste ho ozivit, ale to mozna neni nutny..

vyznate se nekdo? mate nekoho sikovnyho kdo by to udelal a za kolik? dik za prip. tipy..
Reklama
 

ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Čau !
Jo kdybys nebydlel,tak daleko,tak bych Ti dost pomohl!!
Já mám lemy opravené,boky nastříkané,spodek auta vystříkný!!