Posilovač brzd Scoupe r.v. 90
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
Posilovač brzd Scoupe r.v. 90
Tak včera jsem zjistil, že brzdovej pedál á la husí h@vn@ má na svědomí asi posilovač. Dupnu na brzdu, posilovač se nafoukne, syčí a celej se nějak divně chová. Pořádně to brzdí až tak po druhym, třetím sešlápnutí... Nevíte, kdy posilovač koupit? Okukoval jsem všechno možný a nikde to nemůžu sehnat. A je stejnej jako na starej Lantře nebo Ponny nebo Mitsubishi Coltu? Díky za odpovědi
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
když ti odejde posilovač tak auto brzdí ale jde to ztuha jako když ti neběží motor takže bych spíš problém viděl v hl. brzdovém válci a vyběhaném těsnění na to se prodávají opravné sady ty stojí 84kč jinak nový hlavní brzdový válec je vyjde na 4800,-
odešlí Hlavní brzdový válec nemusí být tvůj problém ale může tak to neber jako jasnou věc
odešlí Hlavní brzdový válec nemusí být tvůj problém ale může tak to neber jako jasnou věc
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Právě vnitřek hl. brzdového válce mám komplet nový. Celé jsem to GO. Jen ten posilovač je původní. Únik brzd.kap. není a odvzdušněné je to taky pořádně. Je pravda, že když je posilovač v řiti, jsou brzdy tvrdé, ale mě přijde, že jak se hejbne při sešlápnutí brzdy, nemá pístek ve válci plný krok a proto musím šlápnout víckrát... Jsem z těch brzd už nanervy )