ale ak by som zhrnul, ak to nechas dobehnut bez plynu ked sa budes zaradovat k odpocivadle bezat na odpocivadle 20 sekund, je to na istotu
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Mexican píše:ceme snad sa nenahnevas ak odpoviem ja.. je uplne jedno kde je turbo, moze byt aj vzadu v kufri.. zalezi akym systemom je chladene -ci vodou alebo olejom.. BWM, Subaru maju turba chladene vodou s probramovanym chladenim - teda nestane sa to ze po zatazi vypnes motor a de-facto turbu zastavis privod chladiacej zmesi, resp oleja a z tych xy tisis otacok sa dotaca a rozdiel teplout moze viest k mikro zmenam na lopatkach turba, co vyusti casom do makro pruseru
ale ak by som zhrnul, ak to nechas dobehnut bez plynu ked sa budes zaradovat k odpocivadle bezat na odpocivadle 20 sekund, je to na istotu
Schwarzie píše:ZdeněkSvoboda píše:Jo a ještě by mě zajímalo, jak to je s tím čekáním cca 10 - 20 vteřin, než vypnu motor u diesla??
já když jedu klidně, tak to nechám tak 15s běžet na volnoběh (než vyndám panel autorádia a uložím ho na skrytý místo, na dálnici, když zastavím u benzínky, tak třeba i minutu.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye |