Abychom v té vlastnické struktuře udělali trochu pořádek. Všechny firmy, které mají v názvu slovo HYUNDAI byly do roku 1998 součástí jednoho jediného megakoncernu. Byl to typický příklad snahy o naprostou samostatnost a nezávislost firmy. Kromě toho všeho o čem se tu psalo vlastnil HYUNDAI i doly, vyráběl si důlní zařízení, měl vlastní hutě atd.... V důsledku korejské finanční krize v roce 1998 došlo k oddělení jednotlivých divizí od sebe. Výroba běžných dopravních prostředků "spadla" pod Hyundai Motor Company s tímto logem

a následně koupila Kia Motors Corporation. Ostatní části koncernu se též "rozštípaly" na samostatné firmy. Určitá forma vzájemné finanční provázanosti zůstala, ale už to nejsou jen části jednoho koncernu s jedním vedením.
Takže ještě v roce 1997 byl mobil s logem HYUNDAI výrobkem stejné společnosti jako Sonata nebo Galloper. Zhruba od počátku roku 1999 jsou mobil, Sonata a Galloper výrobky 3 různých firem se třemi různými logy. Elektronika používá jako logo celý název, Sonata tohle

a Galloper měl písmeno "H" jakoby upletené z jednoho vlákna. Loděnice používají taky plný název, ale v trochu jiném fontu atd.
Čistě preventivně info pro pepana: Příklad s Galloperem není další poučování Tvé osoby nebo pruzení. Je to jen příklad. Galloper je známé auto, proto jsem ho použil.
27. (FORD 2.) Kuga Active X PHEV
26. (FORD 1.) Explorer