Zdravím. Chtěl bych se zeptat, než bych navštívil servis, jestli někdo neměl podobný problém s autem. Máme Santa Fe 2.4i, rok 2001. Včera jsem projížděl vyšší vodou /máme ty záplavy
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
/ a po vyjetí ze zaplavené cesty po ujetí cca 500 metrů začalo auto cukat a pak motor úplně zhasnul. Po chvíli motor opět chytil a celé se to opakovalo po cca 200 metrech, to už jsem byl před domem, auto jsem vypnul. Večer jsem najel normálně domů, dnes ráno auto chytlo, jel jsem cca 10 km, při zpáteční cestě / auto bylo cca 20 minut v klidu/ po asi 3 km začalo opět cukat, pak zhaslo úplně. Kamarád mně odtáhnul, před domem auto zase chytlo, ale jak se víc zahřálo, tak opět zhaslo, teď už začala svítit i oranžová kontrolka ZÁVADA NA MOTORU /ale to jsem poznal i tak
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
/ . Mohl jsem ve vyšší vodě odvařit kat? / voda se do výfuku nedostala, projel jsem vodou v jednom kuse nastartovaný/, elektrika motoru by měla být taky v poho, když to do plného zahřátí jede, tak nevím, před měsícem jsme měnil kontrolní lambda sondu, mohla se nějak vyzkratovat ve spojení kabeláže? . Já vím, že napíchnout na počítač by bylo nejlepší, ale do nejbližšího Hyundai servisu bych asi nedoskákal. Díky za případnou radu.