No nevim hele. Každopádně když se podíváte na můj accent, je sice ve fotkách ze strany, tak je to vidět jen z jedné strany. Tak má jinačí kapotu. Už jsem si toho všimnul kdysi, že mezi accenty z roku 1997 a 1998 (kdy by měl být facelift, při kterém jde logo do štěrbiny a jiná světla i kapota - je tvarovaná - prolisy či co to je - vypadá víc kočkovitě) nepatří ani mezi jedno. Je dá se říci napůl. Světla sice má jako 1997 ale kapota je jako u 1998-99 a spodní blatník je taky jiný. Nevim jestli jako 98-99 či uplně jiný. Logo je na kapotě jako u 97 ale zakončení kapoty / masky je uplně vlastní nepatří ani tam ani tam. Beru to jako mezi facelift. Auto ostatně dle VINu 98 model rok a v techničáku je r.v. 98 taky, ale už ten komplet facelift s logem ve štěrbině, jinejma světlama to prostě neni no
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. No aspoň si přijdu trošku vyjmečný
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ač jsem už jednoho takového Accenta na parkovišti před praci viděl. Akorát, že ve žluté.
Jinak co se týče toho výkonu, tak upřimně nebude mi vadit to jestli to má o nějaký koník víc
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jako je pravda, že po rovince auto má tendenci hezky rychle ustřelit a sprintovat jako gazela. Ale do kopce se mu zase nechce. Njn. 1,3 motor no
Jo PS: všimněte si pár nesmyslů v tom článku. Např. že se montovaly jen motory korejské výroby. Já zase co jsem zatim jen a jen slyšel, tak jsou od Mitsubishi tak nevim teda.