Pravidla fóra
Pokud zde chcete mít inzerci Vašeho obchodu či firmy, podmínkou je umístění naší ikonky na hlavní stranu Vašeho webu, pokud toto nebude splněno bude téma z této sekce smazáno.
statistika je věc jedna, realita jednotlivce věc druhá. Ale jistě, lecos to globálně napoví. Těžko to ale utěší majitele nového vozu, kterej má rok po záruce a zadře se mu motor v autě za 800tis, viz sekce New Santa fe.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Ja jsem zacal mit pred nedavnou dobou takovy rozporuplny pocity.
Drive se o Korejcich rikalo, ze to jsou strasny poruchovy pastiky. Pritom my jsme na tech prvnich trech vozech (Lantra, Sonata, Lantra) nemuseli resit jedinou, byt sebemensi, zavadu. Ani tady na foru clovek nezavadil o zavadu. Nic, co by stalo za to si rict "jo, tohle je pruser, to se nepovedlo".A o Hyundaich po roce 2000 se rika, ze kvalita sla enormne nahoru a nyni patri mezi nesjpolehlivejsi vozy (u Getze, Elantry a starsi Santy je to skutecne tak), pritom se tady clovek u novejsich aut (04-) docte o zavadach, nad kteryma obcas zustava rozum stat - viz treba nakladne opravy u novych SF, problemy NEKTERYCH nosovickych i30, nebo i20tek. Tak nevim, ale presunem vetsiny vyroby do Evropy zacina dle me jeden velkej pruser.
To, ze si ted Toyota nasrala do kalhot a Hyundai nebo nekdo jiny ji predbehl, to se stane a ona se nad tim Toyota urcite zamysli. Ze je Hyundai kvalitni znacka, na tom presto trvam, protoze kvalitni je. Uz ani ve Volvu nevidim ten etalon kvality a maximalni bezpecnosti, kdyz zacaly pouzivat motory Ford, ktere jsou akorat poruchove. To same Nissan vs. Renault. Ona vseobecne vsude sla kvalita dolu, jen si nejsem jisty, zda zrovna Hyundai je ta znacka, ktera by mela byt prvni...ale pokud to tak pomyslne je, urcite je to dobre.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Mám stejný pocit jako Hard a už jsem to tu tuším psal, na modelech Getz, Elantra, SantaFe a ještě bych řekl Tucson si Hyu vybudovalo velmi dobrou pověst mezi zákazníky (ve stylu, že kvalita vozu měla přednost před prodejními čísly). Bohužel následně mi přišlo, že se to obrátilo a dnes je prvořadá prodejnost (z ryze obchodního hlediska chápu). Na tohle "dojela" už zmiňovaná Toyota. Prostě Hyu už dnes nevnímám tak, jako před pěti šesti lety, kdy to byla neznámá značka s kvalitními vozy. Dnes je to známá značka, ale kvalita trochu pokulhává.