Zdravím.Vím že tohle není primo na tohle forum ale hyundai jsou preci jen skoro totožné auta :DPřed dvema tydny jsem si nechal upravit ridici jednotku u firmy Bitpower-Vrbno pod pradědem za zhruba 7000kč.A zaver je takový ze to vyhozené peníze urcite nejsou.Je to sice nárust malý zhruba 9kw a 13nm ale prece jen to na chování vozu poznat jde.Nemusíte ho vytáčet jako předtím jede líp dříve ne až na konci otáčkoměru.Reakce na plyn je citelná.Jde hned za plynem.Jako by auto vyrostlo.Jak motor rozjedete na dejme tomu 2500 otacek a pak slapnete vic na plyn tak motor zaburácí a jde hned za svým.Je pravda že tam mám ješte iridium svíčky,KN bavlnený filtr a upravené sání studeného vzduchu z nárazníku.Spotřeba mi klesla o 0,1L možná 0.2L.Takze narust vykonu jako u preplnovaného motoru to urcite není ale vyhozene peníze to nejsou.
no 80kw u auta 1,1tuny a kratkými převody to je slušné ne ?
pokud k tomu nemáš graf z brzdy před a po, tak bych tomu moc nevěřil, možná, že se kluci z bitpower zlepšili, ale je dost příspěvků s hodnocením "placebo"...
0.1 - 0.2L klesla spotreba je nic...
Rozdiel pri tankovani LUK a AGIP mam aj 0.5L / 100km...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Forge: Prepáč že sme ťa ťu takto "privítali."
Vitaj na fóre a gratulujeme k spokojnosti... Nejde o to čo si myslia ostatní, ide o to čo si myslíš ty!!!
Ja osobne za chiptuning nie som.
Pokiaľ nie sú merania pred chipom a po chipe- vlastne ani nevieš čo si kúpil!!!
A renovované a kvalitné firmy ti tento rozdiel meraní radi ukážu resp. spravia!!!
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Já myslel charakteristiku treba po povolení plyn.pedálu a nasledne seslápnutí.Trochu mi to škubalo i spojka.Synchronizace převodovky a plyn pedalu je lepsi.Ted jde vše plynule na dvojku ze 40-70 se dostanu citelne rychleji to mi verte.Pružnost je taky lepší ted nemusim povinne podřazovat když chci s nekym udrzet rychejsi tempo.Staci proslapnout pedal :DPeclive jsem to pozoroval nez jsem si to nechal udelat.Jestli tu je nekdo kdo o tom uvazuje a má stejný motor co já nebo problémy se skubanim plynu a spojky tak vrele doporucuji : )
Mně se líbí to, že sem přijde někdo nový. Hned vychválí produkt zde jedné firmy a pak ho jen chválí a jinak nic nikde nenapíše. Trochu jako reklama no ne
Kupujte věci od Horsta taky jsem si je koupil a jsou vynikající!
Hele pokud neukážeš grafy z brzdy před a po... není se o čem bavit. Je to psychologická věc, lidi často odmítají uznat že vyhodili peníze za něco co se příliš neprojeví a tak jim prostě subjektivně přijde že auto jede 100x líp a hledají každou byť malinkou drobnost co se zlepšila a pokud se nezlepšila tak si ji vymyslí. Tím ovšem neříkám že ležeš!!! Jen když na to nemáš papír, rozumný člověk to neuvěří...
Bitpower by měla být jedna z mála chiptuning firem u nás co nejsou známí jako neschopní šejdíři (kdysi třeba aféra ABC tuning) na druhou stranu už z principu bych jim nevěřil pokud auto nebylo zkoušené před a po nebo v průběhu chipování na brzdě viz nahoře.
Co se týče chiptuningu je u atmosferických benzínů podle mne dost ošidné... fakt je že moderní ekobuzerace a stahování emisí na úkor výkonu dává poměrně velký prostor v ladění ale zároveň to nemusí být pravidlo.
Chipnout turbobenzín nebo turbodiesel je pak jiná, tam se dá kolikrát přidat třeba i 10% výkonu bez razantního omezení životnosti komponent a s minimálními náklady
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!! (/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz;)
Ano ano je to jen moje mylná představa neboli halucinace,že se chod motoru zlepšil.Muzes mi Zdenku vysvetlit co tu mam podle tebe popisovat ?Dobu upravy 180 minut nebo co ? A ze hned chválím je asi logické když jsem z toho mile překvapen.Jsou dvě možnosti když si člověk něco koupí nebo vyzkouší zavrhnout nebo chválít a ja zvolil chválu ptz nemam co vytknout.