asi se mi zadřelo servo v autě Mám Coupe 2005 2.0 a při zatáčení doprava se ozval nějký divný zvuk (Jak kdyby něco o něco dřelo) Tak jsem zastavil a neotočil volantem - nemám na to prostě sílu. Když ale přidám otáčky - stačí o 1.800, tak už vše jde bez problémů. Při jízdě to taky nejde poznat. Ale jak zastavím a otáčky klesnou na volnoběh, už zas neotořím s volantem.
Nevíte, co by to mohlo být a kolik by eventuélně stála oprava ??
osobně si myslím, že odešlo čerpadlo - když říkáš že vyšší otáčky jsou ok... Vyšší otáčky = vyšší otáčky čerpadla. Samotn čerpadlo není nic drahého, horší by bylo to řízení dole...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Zkus nejdřív kapalinu dolít, mě u Santy takhle tuhlo řízení a balo to jen necelý centimetr pod ryskou min.. Blbý je že Hyundai používá specialní kapaliny, ale po ujištění že v autorizáku tam dolévají dextron III dlabu na to ......a leju tam dextron III, já měl problém v té trubce od serva co vede k nádobce, je tam taková chladící smyčka a ta shnila okolo uchycení, tak jsem ji kus uříz a dal tam delší gumovou hadičku.....
Tak mi v servisu řekli, že se jedná na 99% o pumpu, ale řekl mi cenu 8.000,- což mi přijde jako hloupost. Takle drahé pumpy nejsou, pokud vím. Jak se pohybuje cena pumpy? Nemáte někdo přehled?
Ahoj chalani,objevil jsem ted toto téma a koukám máme stejný problémek.Řeším ho u trajetů.Taky mi shnila smyčka před chladičem,opravil jsem jí,průměry hadic jsem dodržel a jak píše kolega na volnoběh pěkně svaly a při vyšších otáčkaách cca 2000 mi začne fungovat .Tak co s tím,už jste něco pořešily