![Obrázek](http://i224.photobucket.com/albums/dd278/mexican82/Accent/CIMG0513.jpg)
takto to vyzera s odmontovanym krytom, smer jazdy je dole
![Obrázek](http://i224.photobucket.com/albums/dd278/mexican82/Accent/CIMG0514.jpg)
povodny kryt motora, je to skor maly spojler, drzi na 5 sroboch - 3 vpredu a dva po strane, pohlad je zhora, smer jady hore
![Obrázek](http://i224.photobucket.com/albums/dd278/mexican82/Accent/CIMG0515.jpg)
kryt motora ala Mexican.. potreboval som:
- 1x1 meter pozinkovaneho plechu - hlinik by bol ale lepsi
- izolacnu tu.. ehm.. vec co sa dava za radiatory - 3mm polistyrenu potiahnute hlinikovou foliou, prichytene je to obojstrannou lep paskou TESA
![Obrázek](http://i224.photobucket.com/albums/dd278/mexican82/Accent/CIMG0516.jpg)
namontovane... pridal som este jednu dieru dozadu - v napravnici bola diera, cez ktoru som to prestrcil a utiahol.. na fotke je to taky svetly a leskly srob, teda celkovo to drzi na 6 sroboch, optimalne by bolo sedem, ale nenasiel som nic ineho kam by som to mohol dat
Kryt teraz zakryva kompletne motor - az za predne kolesa, ked plech trochu zvetra, natriem ho aby to nevyzeralo ako Accent Scout
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Co ocakavam od krytu:
- menej sa bude spinit motor
- ochrana pred mensim poskodenim
- motor bude snac chladnut pomalsie, resp rychlejsie sa zohreje
- mensi odpor vzduchu, teda mozno nejaka ta 0,00005 litra na 100 uspora
coho sa trochu obavam
- prehrievanie motora
- rezonovanie plechu
dneska cestujem do brna tak to vyskusam