Zdravím, jak by jste zhodnotili stav? Vidím že je na to špatně, ale zajímá mě jestli se s tím dá třeba ještě rok jezdit. Co by se mohlopřihodit? Zlomit? Ulítnou kola?
z těchhle fotek těžko říct, nejnáchylnější část na prorezavění je schovaná za rameny, zkus na několik míst zatlačit třeba šroubovákem jestli neprojde skrz, pokud do ní neuděláš díry, tak je to ještě ok, ale chtělo by ji nějak ošetřit
Hyundai Lantra1.8r.v. 1996R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Ahoj,
pokud chceš jezdit a nebýt v nejistotě, doporučuji výměnu.
Nápravnice sic ještě vydrží mnoho, ale jistota je jistota...
také záleží co čem, jak často a jakým způsobem jezdíš...
pozor na excentrické šrouby, pokud je nevyndáš, musíš koupit nové a ty jsou myslím jen v origo...
Každopádně si přitom prohod i silentbloky, auto se zpřesní a ztiší... tedy pokud si ho plánuješ nechat a jezdit dlouhodobě..
tož tak,
hezké poježdění )
No, jezdím..zatím tak, že jsem neublížil a přitom se dokážu i pobavit...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...
na fotkach jsou videt diry vlevo a vpravo, pravdepodobne mas i velike diry ze shora kam neni videt
me za podstatne mensi diru uz vyhodili z technicky
kup novou napravnici na aukru (byva za 3500 kdyz mas stesti), kdyz budou hnusny tak i ty plechovy ramena (zadní)
rovnou kup do ramen novy silentbloky - stoji par stovek a stejne je budes vytloukat
ja poznal rozdil hned, auto pak mnohem lip sedelo zadkem na silnici
novou napravnici natri jeste necim na podvozky, neni moc ošetřená