Čauves Harde, pomalu se blíží další garanční prohlídka. Tak tentokrát si tam kromě motorového oleje (snad) donesu i kabinové filtry od Tebe.
Doufám, že máš stále ještě jednu sadu Turecko k dispozici?
isquash: sakra, vubec bych se nevsiml, zes napsal. K dispozici jsou vsechny filtry i olej pro i20. Kabinak pro Turka bude od stredy za 260,-/2ks, pri odberu 2 sad pak 250,-/sada. Jak dlouho to tak necham zatim netusim
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Harde, takže beru dvě sady kabiňáku. Jednu na výměnu a druhou do foroty. Jo a rovnou od tebe vemu olej Shel Helix Ultra 5W-40 4L. Stačí to takovýmto způsobem, nebo chceš na ten olej objednávku přes eshop?
Sice budu s dalším dotazem trochu off topic, ale co cena vzduchového filtru? Nevím jestli se má měnit každý rok, ale za zeptání nic nedám.
Vzduchový filtr se nemění každý rok, ovšem není problém na něj mrknout a pokud se ti nezdá tak ho vyměnit taky, prostě záleží kde jezdíš pokud v hodně prašném prostředí tak výměnou každý rok mu prospěješ, ovšem podle mě je to zbytečnost ho měnit tak často pokud nejezdíš po stavbě kde se hodně práší a kde ho zaneseš.
soban - sorry ale to je nazor na *** .. raz za rok.. hmm.. moj otec najazdi rocne 8000km po krasnom regione Turiec s relativne malou premavkou. ja rocne najazdim 30 000km, po brne a na hlavnych tahoch za aviami, tatrami atd, atd. Myslis si fakt, ze filter (a teraz myslim aj vzduchac aj pelovy/kabinovy) su rovnako opotrebovane? vsetci vyrobcovia filtrov pre klimatizaciu doporucuju menit filter kazdych 10 -12 -15km (no proste 10 az 15 zrejme)
podobny chytry nazor je ze stierace sa menia po xyz rokoch. Kaslite na roky a proste sa pozrite. Je to jedna z mala veci ktore sa daju skontrolovat a svojpomocne vymenit. Nechat vymenu na autorizaku, kde si za hlupy filter klimy uctuju 700-1000kc s DPH robia len maximalne lenivy ludia, ktory si potom povedia "ved to netreba menit". Filtre sa predavaju v Kelly, ebay, atd, atd.. mozte tu vyuzit hardcama, ktory to predava za tretinovu cenu. To znamena ze aj ked si to vymenite 2x tak casto, tak zdraviu a vlastne aj svojej srajtofli len pomozete
napisem to takto - v beznych domacnostiach sa vysava tak raz tyzdenne, ako casto vysavate v aute? vie si niekto predstavit ake naroky su dane na kvality a priepustnost filtra? to iste plati aj pre vzduchac (filter motoru)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Já tvrdím že vzduchový filtr se nemění každý rok! Mrkni do návodu! V návodu se mění každý rok pouze pylové filtry!
Dle návodu se vzduchový filtr mění co 2 roky nebo 40 000km! (Samozřejmě pokud najedeš za rok 40 000tak ho budeš měnit co rok.)
Samozřejmě jsem psal že pokud se ti nějaký filtr nezdá nic ti nebrání ho vyměnit dřív......
Stěrače taky vyměníš když budou blbě stírat, bude steřelá guma či jinak poškozen - nikdo přece netvrdí že nějaký díl nemůžeš vyměnit dřív když vidíš že je opotřebován.
Nie je filter ako filter, z vlastnej skúsenosti môžem potvrdiť, že pri rovnakých prevádzkových podmienkach (rovnaké trasy) v jednom aute vydrží peľový filter 20.000 km a v inom aute 50.000 km. Neviem, či je to kvalitou filtra, alebo jeho vhodnejším umiestnením ak zvládne 2,5 násobne vyššiu porciu km v rovnakých podmienkach.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Jinak samozřejmě pylový filtr klimatizace je jasné že někdy může být ucpán i dřív stačí když ti tam napadá listí ze stromů a ventilátor to nacucne a zastaví to až filtr.
Pokud ti tak padá bordel je vhodné filtr semtam vytáhnout a vysypat z něho to listí a další velký bordel co se tam nasaje.
Já jsem ho jak začalo padat listí už několikrát vyklepával protože parkuji pod stromem a tam napadá bordelu a kdybych to nechal tak by to za chvíly bylo nepropustné....u i20 jsou mřížky nahoře
Už som si zvykol, že na i20ke mi peľový filter nevydrží viac ako 20.000 km, a keď už existujú neoriginály aj na turka, tak ho mením každý rok. Vzduchový filter mi stačí meniť po 40.000, nie je veľmi znečistený a zvládol by aj 60.000 km
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
"koloman.brutus" píše , viď strana 1., s takýmto filtrom chcete jazdiť , odporúčam meniť kabínový raz za rok / 10-12000 km/ a vzduchový aspoň po 20000 km , alebo rok , ja mením po 10000km obidva / za tú cenu kabinový 8 € a vzduchový 6 € -- firma blue print http://www.blueprint-adl.com/products.htm /
Nič v zlom, ale nie je to už trošku prehnané meniť vzduchový filter každých 10.000 km? Jasné pri tej cene je to zanedbateľná položka, ale aký to bude mať pozitívny vplyv na životnosť motora? Pri ročnom nájazde 10.000 km auto skôr skoroduje ako sa pokazí motor
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km