Ahoj lidi.
Mám stejný problém jako Vy.Auto nejede přitom : diagnostika 3x bez závat ,katík průchozí,rozvody vyměněné,již nevím na co se mám podívat,co by jste mi mohli doporučit.Motor se mi ale nezahřívá a olej neuniká.Přez to auto jezdí čím dál tím pomaleji - do kopců potřebuje tlačit(skoro) a žere 2x tolik.Jsem z něho nešťastný a opravář již neví co by měl ještě zkontrolovat.
Nemá výkon, motor sa trasie pri zrýchľovaní, začne sa triasť pri 1800 ot. pri cca 2000 prestane, pri plynulom pozvoľnom zrýchľovaní cítiť ako motor pri určitých otáčkach stráca výkon a chvíľu zrýchľuje normálne. Diagnostika bez závad, aj v Hyundai, ani tam nevedia čo mu je. Ak pridávam plyn veľmi opatrne, zdá sa že auto ide normálne, alebo ak je vytočené do extr. vysokých otáčok, žiaden problém necítiť (4000 a viac). Sviečky a káble nové, katalyzátor a výfuk skontrolované bez závad, tlak paliva OK.
Ak auto stojí, motor ide pekne, ako žiletka. Problém iba pri zábere, problém sa prejavuje ako chvenie motora a strata výkonu, stále v rovnakých otáčkach iba pri zrýchľovaní. Dúfam že som to popísal dostatočne a že mi niekto poradí.
máš tam zapalovací modul? Pro dva válce (na jednu svíčku nasazen a druhá je přes kabel, nebo pro všechny 4 a od něj kabely na všechny 4 svíčky ?
Problém může být právě v tom modulu, já to řešil na Nubiře a docela si s tím užil, než jsem ho vyměnil. Diagnostika ti žádnou chybu neukáže, auto cuká skáče občas jede normálně, občas vůbec, startuje při -20 na "škrt" a pak třeba s teplým motorem skoro nechytí.....
Dle mě jde o to, že se v modulu objeví buď prasklinky a vysoké napětí pak skáče jinak než má, ev. třeba na všechny svíčky a proto je jiskra slabá a blbne to....
Zkus si modul od někoho půjčit a vyzkoušet opravdu funkční kus -montáž a demontáž je otázka pár minut