Lamela + pritlacak + lozisko + dokoupena dvouhmota + prace (vymena spojky + jeste neco na brzdach, to jsem ja samozrejme nedelal) bylo nejakych 20. Ale dost jsme se na tom vypekli, Farraelova Sonata stejne jako nase byvala je nejaka predprodukcni (nase byla prosinec 2004, pritom katalog uvadi vyrobu NF od 2005) a zadna spojka nabizena v katalozich nesla na auto dat (napr. Valeo 828084 a dalsi) , takze se to vzalo podle VINka a po kusech, protoze sadu Hyundai nenabizi. Hyundai chce za setrvak miliardu bez DPH, LuK je v Evrope nedostupny a jelikoz finance tlacily a Farraela taky cekala cesta do Chorvatska, udelalo se to takto a az bude vic volnych penez, Farrael necha puvodni setrvak regenerovat a vrati se zpet. IMHO to dopadlo dobre, bohuzel ne s tak vyhodnym odstupem proti autorizaku jak bylo ocekavano, ale cile bylo dosazeno.
V zari se poridily vrata za 150Ecek v Chemnitzu, coz je cena vic nez supr (u nas nejsou, Polsko daleko) a tim se snad nutny servisni obdobi Sonaty uzavre
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)