Oni by to kolikrát ti chlapci i rádi udělali, ale jde o to, že jim náklady importér nemusí zaplatit!!!
Zkusme se na to taky podívat z pohledu servisu. Pokud budu majitel
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Je jednoduché říct, že s majitelem nebo technikem vyběhnete na dvě doby. Zažil jsem situaci, kdy byla provedena záruční oprava skoro ihned, aby se vyšlo zákazníkovi vstříc a nemusel čekat na jiný termín a pak z Prahy přišlo, tůdle nůdle, dělali jste si to ve vlastní režii a je to jen a jen váš problém, protože my jsme vám to jako záruční opravu neschválili. A vetšina servisů, kde se ti snažili vyjít při reklamaci vstříc, skončila s prodejem a servisem
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Samozřejmě, občas servis umí přimhouřit oči a udělat něco na vlastní triko s rizikem, že to pak cvaknou ze svého, ale většinou tje ahle vstřícnost servisu nabídnuta lidem, kteří tam taky jezdí na garančky a všelikeré, byť i banální opravy a zároveň s sebou nemají tunu vlastního materiálu v kufru.
Zkusme se tedy zamyslet, kde je příčina problémů, ale jestli si myslíte, že v Praze na Siemensově ulici, tak jste opravdu na špatné adrese, původ všech těhle obstrukcí hledejte na Kaiserleipromenade 5 v Offenbachu.
Co se bude nebo nebude uznávat jako záruční oprava je jen a pouze v rukou kravaťáků z HME.
Každá mince má dvě strany a proto nemůžeme veškerý svůj hněv směřovat pouze vůči servisům.