Omluva, že trochu odbočím od tématu, reakce na výše uvedené příspěvky ke koncernovým vozům.
Byl jsem léta Fiaťák (Punto 1,2 SX 3 dveř., Brava 1,2 SX 6 kvalt, krátké Stilo 1,2 6 kvalt, dlouhé Stilo 1,6), bohužel není nástupce Stila MW, Croma se nedělá a Dóblo jsem nechtěl. S
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
i30 kombíkem, 1.6 jsem od letošního února maximálně spokojený. Další auto bych viděl v réžii i40, iX 35, je jasné že cca za 4 roky to bude jinak vypadat. A z i30 jsem doslova nadšen. Všude kolem přibývá tolik
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
, že nestačím zírat, hlavně i20, i30.
Jenom, že je tady jedno mínus a to je boj mezi prodejci a importérem v Praze, který už vyústil v tom, že někde
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
končí, někde o tom uvažují, takže opět cesta pro uvolnění pozic pro zapráskaný koncern, který těží z hlouposti lidí, jejich nevědomostí a z toho, že léta mají zažitou písničku, kdo má Feldu, Fábku a Oktávku je king. Nechápu politiku
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
, že dopustí takový stav a hádky. Ano, jde o peníze, ale pokud je pravda, že v Praze u importéra
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
vládne nějaké individuum, který byl už odejít od jiných značek, tak to opravdu nechápu. U nás v Karviné možná hrozí, že opravdu časem budu muset jezdit do servisu nebo pro další nový vůz do Ostravy, což se mi vůbec nechce. Těch
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
, co u nás v okolí přibylo, je neskutečné množství. To jsou lidé, kteří prostě pochopili, že koncern nechtějí a pro kvalitní vůz za super cenu nemusí chodit daleko.
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
může o tyto lidi lehce přijít.
Ale pořád lepší, než kupovat holou O III 1,2 TSI za min. 400 litrů s ošuntělým interiérem. Teď jsem jednu viděl s těmi nejjednodužšími kryty kol s logem koncernu, no hnus jak to levně vypadalo a celé auto zošklivilo
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. Nebo Fábku za 250 táců, kde si s nadsázkou připlatím za klíček od startéru
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
.
A pokud by už další auto nemělo být
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
, kdyby u nás v mikroregionu končil (jinak region s hustým osídlením), tak stejně pošilhávám po větším voze (i40 se mi moc líbí a v kombíku
![Dancing :D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
úplně super), tak to raději půjdu do nového Mondea kombíka, sice mimo město, počkám si na slevovou akci, než to valit do menší kategorie a stejně drahé (v té výbavě) O III nebo do zbytečně velkého a po všech stránkách drahého Superbu 1,4 TSI. Protože u nás krom koncernu a Renaultu nic jiného není.
První, co mě u koncernu odpuzuje, je, když si do těch vozů sednu, tak ten strohý, hnusný, laciný interiér, hnusné plasty, ""tlačítka a kolečka"" jako u nějakého asijského šuntu. Pořád stejná koncernová politika. O III a Fábku v základu si může za ty prachy koupit jenom vůl a když budu chtít lepší výbavu, barvu, kola atd., tak zaplatím tolik, co u jiných značek je už skoro od základu nebo vůz o kategorii výše. Příkladem je ten nepovedený hybrid Rapid, holý je o ničem, je malý, úzký, nepohodlný, celý takový "dřevěný"
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
a když ho chceš v lepší výbavě, tak stojí, jako
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
i30 GDI. A když jsem u Rapida viděl vzadu bubnové brzdy, tak jsem byl zcela vyléčen.
Není však mým cílem hanit konkurenci, proto na koncern prdím, ať si to zoufalci kupují, ale vadí mi politika
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
vůči regionům. Jo, ono lehce opuštěné pozice může nahradit i KIA.
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
se mi však líbí více.