BranoB píše:Prezradím len toľko (považujem to za know-how servisu), že závada vôbec nebola v tom, o čom tu píšu diskutujúci. Kto chce, nech ide do Dunajskej Stredy
...rozumiem, ale uznaj, do Dunajskej Stredy mám 450 km, ak môžeš pošli mi SZ, ďakujem
Po několika letech probémů s imobilizérem,problém KONEČNĚ vyřešen! Ve značkových servisech jde jen o to dostat z vás peníze,za prohlídky! Po několika bezúspěšných pokusech v Brně,jsem se obrátil na malý soukromý servis! Dozvěděl jsem se ,že problém je v cívce,na spínací skřiňce,ale příčina byla i v rychlosti načítání kódu! Chce to zapnout zapalováni,a chvíli počkat,než je načten plovoucí kód! Je li startování přiliš"zbrkle"nestačí se kód načíst,a v případě opětovného startu je počítač" zmaten" a start se nezdaří! Dostal jsem radu,v případě ,že imobilizer nezhasne,počkat asii 10 vteřin,před dalším startem,aby mohl být nastaven jiný kód,a nebyla počítačem "vyhozena "chyba! Já jich měl evidivaných několik desítek! Nyní konečně vše OK.
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Ahoj, měla bych dotaz ohledně závady, kterou projevuje ségry Getz (není technicky zdatná, tak sem píšu já)
Má Getze rv. 2006 obsah 1,1 základní výbava - nemá ani centrál (pouze přikoupeny 5.dveře a mlhovky), zajímá mě jestli auto v základu má imobilizér? Máme problémy se starty, kolikrát nastartujeme až na po 10.té, kontrolka imobilizéru na přístrojové desce je vyobrazená, když svítí nastartujeme, když bliká máme smůlu, proto tuto závadu přikláním k imobilizéru, ale táta mi tvrdí, že to auto prostě imobilizér nemá, že tím to nebude...tak jsem z toho jelen . Přeci kdyby to IMO nemělo, tak tam není ta kontrolka ne? Klíček je obyčejný (není dutý ani otvírací).
Děkuji za odpověď a případně o radu čím by závada mohla být (svíčky vyměněny, baterie je nová).
IMMO určitě má a závada kterou popisuješ se tu už řešila viz. předchozí příspěvek.
Sám jsem asi před půl rokem měnil cívku imobilizéru jednou startovalo a dvakrát ne, záleželo hlavně na teplotě.
Hyundai I30 MY14 White Creamy 1.6 CVVT 88kW + Parking, 16" Alu
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-AHiphop Red HL Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Imobilizer nie je dialkove ovladanie centrálneho zamykania kde sa mení kod za každým ked odomkneš alebo zamkneš. V imobilizéri je pevný kod ten sa nemení po každom naštartovaní. Ten zmeníš len diagnostikou.Cievka stojí okolo 50 euro a objednával ju kamarát v KIA
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
děkuji za odpovědi a reakce. Dnes jsme zkusily startovat náhradním klíčkem a problém se projevuje i s ním. Tak jdu objednávat, aby nás to někde nenechalo.
Dobry den, take mam dlouhodoby problem se startovanim. Kdyz otocim klicem v zapalovani, a to plati u obou klicu, nerozsviti se mi kontrolka imobilizeru a proste nenastartuji. Jsem druhy majitel sveho Hyundai Accent 1.5 CRDi, r.v. 2007, tudiz nemam ke klicum stitek. Driv stacilo klicek vytahnout a vlozit zpet do zapalovani, ted uz ne. Povede se to treba az na dvacaty pokus a uz opravdu nevim, co s tim. V jednom servisu mi rekli, at to proste zkousim a jinak nevedi, co s tim. Pry jsem to auto nemela kupovat, tudiz je to muj problem. Mam tedy zkusit jiny servis? Nebo to nejak jde, abych si to opravila sama? Nekde jsem cetla, ze staci vymenit jakysi dratek vedouci k civce.. Proto prosim o radu.
ja som toto načal v inej téme, ale ako som sa rozprával s pár ľuďmi, a čitam ako Vaše ,tak aj Daewrolet fóre príspevky, je to presne tak. Po otočení kľúča v spínačke sa musí spolu s ostatnými kontrolkami rozsvietiť kontrolka imobilizéru. Ak sa nerozsvieti, zbytočné vôbec štartovať. A teraz,prečo to tu znovu otváram:
Minulý týždeň mi poradil exmajiteľ Getza, ktorý pracuje s autam, že ono je dobré tie kľúče pravidelne prestriedavať,vraj ono to vraj môže robievať, keď sa dlho používa iba jeden kľúč. Odkedy to robím,zatiaľ sa problém nevyskytol. Momentálne uvažujem,že kým vždy chytí, teda kod načíta, nehodno sa tým zaoberať,myslím dávať to do servisu, iba ak by to nadobudlo neunosný rozmer,typu každý,alebo skoro každý štart na x-ty pokus,aspoň z toho čo tu píšete,mi to vychádza
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
Zdravím, a rád bych sdělil všem nejen mou zkušenost. Ve většině případů byl špatný kontakt na konektoru od cívky (antény) která je umístěna kolem zámku zapalování. Stačilo ty dva konektory proletovat a zatím to funguje jak má.