 . Občas se také rozsvítí CHECK ENGINE.
 . Občas se také rozsvítí CHECK ENGINE.Před nějakým časem mě začalo zlobit lanko ke škrtící klapce (zadrhávalo se - po vyčištění OK), ale po nějaké době mě začaly zlobit ty studené starty. Nemohlo by to mít souvislost?
Učiněná optaření:
- opakované použití aditiva pro vyčištění vstřiků
- výměna palivového filtru (pod zadními sedačkami, opravdu lahoda
 )
 )- výměna svíček (Bosch plus4)
- ultrazvukové čištění vstřiků + jejich přetěsnění - (pouze jeden byl horší)
- tankování u OMV Max Motion 100 (lepší, ale nic neřešící)
Diagnostika ukazovalachybu na lambda sondu, ale to má spíše příčinu ve špatném spalování a proto se rozsvítí CheckEngine.
Někde u jiných aut i značek píší, že by to mohlo dělat čidlo polohy škrtící klapky. Nechce se mi ale už víc investovat metodou pokus - omyl. Poradíte někdo? Manželka jezdí každý den 150 km, takže dát auto do autorizovaného servisu na pokusy se mi nechce z finančních i časových důvodů.
Moc moc děkuji předem.


 
   
 ) - je to vidět na vynulovaném denním počítadle. Pak připojit baterii a nastartovat s horkým motorem, případně krátce se projet na benzín. Počítač správně nastaví své proměnné. Jen je nutné si nastavit hodiny či rádio. Funguje to, studené starty už mám zase předpisové. Odhaduji že tak po měsíci či po dvou budu muset "resetovat" znovu.
 ) - je to vidět na vynulovaném denním počítadle. Pak připojit baterii a nastartovat s horkým motorem, případně krátce se projet na benzín. Počítač správně nastaví své proměnné. Jen je nutné si nastavit hodiny či rádio. Funguje to, studené starty už mám zase předpisové. Odhaduji že tak po měsíci či po dvou budu muset "resetovat" znovu.