PremekC píše:Ahoj, mohli byste prosím podrobněji popsat kudy táhnout kabeláž zadních senzorů a kudy to případně protáhnout až na palubku, když to bude s displejem?
Uvažuji i o předních senzorech, ale zase nevím, jak tam vlézt a kudy protáhnout kabely dovnitř.
Máte někdo zkušenost s neoriginálními dopředu, jestli stačí 2 a kam případně dát ty další dva?
Jak se sundají nárazníky, na to mám nákres.
Nechci se do toho pouštět metodou chyb a omylů a někde něco urvat...
Předem díky..
Tak jsem se do toho pustil sám, koupil za 399Kč zadní senzory v Datartu, jen ty pískací bez displeje. Nárazník není třeba sundávat, navrtají se 4 díry, nacvaknou senzory a já jsem kabely od senzorů vedl spodem do zadního blinkru a odtud jde kabel gumovou průchodkou do kufru za tapecírung, trochu jsem průchodku poodhrnul a kabely od senzorů se vešly. Napětí od couvačky a zem jsem přivedl dvojlinkou přímo od levé svítilny ve dveřích, když se sundají 2 plastové kryty zadních dveří (nejdřív prostředek a pak levý, má šroub), tak se to dá nacpat do gumové hadice mezi dveřmi a karoserií k ostatním kabelům a vést pod stropním tapecírungem a sloupkem vlevo dolů, kde se to už potká s kabely od senzorů, připojí se krabička elektroniky, ta se přilepí na bok vozu a je vymalováno. Pískátko jsem dal pod zadní boční okno.
Nechtělo se mi vrtat se v levém prahu do kabelového svazku, tam tudy vede drát (modrý) k couvačce, ale je tam trochu nebezpečí poškození kabelového svazku a důvod odmítnutí záruky.
Dva večery jsem postupně rozebíral auto, abych vykoumal, kudy to vést a toto je nejrychlejší a nejšetrnější postup.
Přední senzory jsem vzdal, protože jsem nenašel rozumnou cestu, jak se dostat s kabely do kabiny. Průchodky jsou nepřístupné za akumulátorem a pojistkovými skřínkami a neumím si představit, jak bych tam narval kabely od senzorů. Vepředu by stačily 2, ale díru do auta jsem dělat nechtěl.