při otáčkách 2t a více topí normálně, ale např. při dojezdu a klesání otáček splou s nimi klesá i teplota foukaného vzduchu a cca pod 1200 je uplně studený. Při opětovném zvýšení ot. zase najede na nastavenou teplotu.
Je to automatická klima / topení coupe 2.0 r.v. 2006
Předem díky za pomoc.
Hyundai Coupe 2.0 CVVT 2006 LPG
History: Fiat Brava 1.6
Peugeot 106 1.1
Renault Trafic 2.5 D maxi
Škoda Felicia 1.3 combi
Škoda Favorit
Wartburg 353
Myslim, že máš niečo s vodnym čerpadlom. Keby si mal staršie auto, tak je to poškodená turbinka čerpadla kavitaciou, ale kludne to môže byť aj u teba. Predstav si poškodenu turbínku, so zlomenymi lopatkami. Pri nizkych otáčkach čerpadlo nedokáže natlačiť dostatočné množstvo teplej vody na zakurenie, ale ak vzrastu otáčky, aj jednolistová turbinka už spraví určity prietok.
Druhá možnosť je, že ti nefunguje klapka na prepinanie vzduchu medzi klimou a radiatorom.
Ak ti klimuje, tak je zaseknuta v tejto polohe.
Nič viac ma nenapadá...
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
no já už se setkal u daewa že na vodním čerpadlu jaksi chyběly lopatky (použití nějakého plastu na turbínku), takže vše bylo na oko OK ale čerpadlo v podstatě nečerpalo...... ale nemusí to být tím..... mužeš mít přicpaný výměník atd.