tuhle funkci znají především majitelé automatů, kde se jednalo o override funkci a převodovky seřadila více stupňů najednou po sešlápnutí až na zem - pokyn k tomu aby byl využit maximální výkon. A podobně to funguje u omezovače rychlosti.. i když to je podle mého názoru funkce uplně k ničemu, nebo spíš v podání jako je to tady nastaveno je to nepoužitelné, nekonfortní a někdy ž strašidelné. Nastavení třeba na 50kmh ve městě při startu ze seamforu, když se člověk zapomene, tak ho elektronika brutálně zasekne až z toho běhá husí kůže po zádech...
Omezovač rychlosti používám pravidelně a žádné problémy s ním nemám. Ani při rozjezdu na semaforu. Je to spíš o zvyku a naučit se s ním jezdit. Navíc, pár (nejen) bodíků mi už také ušetřil
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
U toho dvojiteho dorazu plynu se to lisi podle toho jakou ma auto prevodovku.
V automatu se to nazyva kick-off rezim, kdy pri proslapnuti prevodovka podradi a taka az do omezovace, pak radi dalsi stupen.
V manualu je tato funkce POUZE k prekroceni nastaveneho omezovace rychlosti. Nijak to vykon motoru neovlivnuje.
ano přesně tak do prvního dorazu 90 a při přetlačení prvního dorazu 100
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!