Mám nastavené AUTO a klimu ručne vypnem.Spustí sa iba keď sa začne rosiť okno.Rozsvieti sa príslušna kontrolka a rozsvieti sa aj klima. Zrazu som prekvapený o koľko lepšie vidím.
Niekedy ,keď potrebujem rýchlo predbehnúť ,tak na chvíľu vypnem klímu.Rozdiel nie je vyrazný,ale mám lepší pocit.Pri bežnom jazdení rozdiel necítiť.Iba keď klimu vypnem a jazdím skoro volnobehom (v podzemnej garáži)tak si všimne,že auto ide tak živšie.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
ja na vsech autech, kde jsem mel automatickou klimu mel vzdycky pustenou plnou automatiku a jen upravoval teplotu... Tak nejak mi to pohodli za o stoji.
Abdule... přesně tak to mám já... já vypínám klimu jenom v jednom případě, a to, když jdu do "rozpečenýho" auta... tak otevřu okýnka, abych ho vyvětral, tak v tu dobu není potřeba, aby mi jela klima na plný koule...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
U těch problémových 1,4řek bych doporučil koupit třeba bezdrátový OBDII adapter a pustit live data s logem na mobil. Kouknout se na dostupná data, teploty a v logu pak dosledovat jak se to chová a proč i bez toho servisu, kde jsou opravdu umělci.
I u nového auta může být problém čidlo a pod dávající špatná data
Jdete si s kecama o klimatizaci jinam, o tom tohle vlakno neni.
K tomu snizeni vykonu pri vyssi teplote - prvne me napadlo jako to psal uz nekdo driv - lambda sonda, al ta samotna maka pri vysokych teplotach Kazdopadne ECU dostava z nejakeho senzoru spatna data a na zaklade toho padne do nouzaku. A pokud je to zavisle na teplote - tak senzor teploty nasavaneho vzduchu IAT, nevim jak je to u i30, ale byval kombinovan se senzorem prutoku vzduchu AFS.
Snad se vam podari tu zavadu vyresit.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn. i10 1.2 - byvavalo i20 1.6 - byvavalo Getz 1.6 - byvavalo
Mě se jednou na starším autě stal takovýhle výpadek výkonu, když se přidírala klapka na vzduchu. Nicméně to by muselo u současného auta okamžitě vést k chybě, protože by se neshodoval požadavek od elektronického plynu s polohou klapky.
víc k tomu asi nenapíšu, protože jsem nakonec musela zajet do servisu v německu a měla jsem tlumočníka svojí babičku
řečeno mi bylo, že mi netěsnil spoj někde v zadní části vozu na podvozku poblíž nádrže, protože to nebyl tak velký únik, tak mi to přístrojovka nehlásila a diagnostika nic nenašla.
asi zřejmě nerozumím řeči tohoto kmene.. unika palivo, tak je teda cítit a to poměrně dost jednoznačně u benzínu. tak by mě jen pro zvědavost zajímalo trosku přesněji co se dělo, protože to vubec nechápu z popisu