1) Silnejsi 1.4rka je citelne hlucnejsi nez 1.0 ? Ne hlucnejsi nez 1.6 GDI predchozi generace ale o poznani hlucnejsi nez litr
2) V obou pripadech 1.4 i 1.0 jsme si vsiml, dokud rucicka teploty nedosahne provoznich skoro 90st jede turbo na pul plynu. Po dosazeni teto teploty tak znatelne ozije ale trva to peknych par km. Vypada to jako ochrana studenenho motoru coz by byla dobra vec, ale precijen sem nic podobneho jeste nevidel u zadneho auta/motoru
3) Turbo lag, kazdy turbomotor nejaky ma a neni to uplne super prijemne
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
4) 1.4 se pomerne dost pomalu ohriva obecne, skoro bych i rekl ze pomaleji nez mensi litr, ale mam autoklimu tak kdo vi jak si to reguluje.