Narazil jsem na nemilou vec ... Rodina mi oznamila ze chteji jezdit na lyze I20citkou ...nejak jsme si autko oblibili vsichni
- Ma nekdo zkusenosti s nejakym typem stresniho nosice (na pevne montazni body) jelikoz budou jezdit tak 3 mesice v roce tak bych je nasadil na zacatku a sundal na konci sezony
- nejaky tip na stresni box za rozumnou cenu ? (Pocitam ze v lete zase pojedeme na dovolene taky s i20)
-zatim jsem koukal na nosice Thule, ty tady doporucovali na i30
Popripade foto jak to vypada na aute
Hyundai i20, 1.2 DOHC 55 kW, FAMILY+ Club, CASHMERE BROWN
Pokud je chceš mít na střeše delší dobu, tak rozhodně nějaký AERO profil, ať už je to od Thule nebo od někoho jiného. Každopádně i Aero je občas za jízdy slyšet, s tím je potřeba se smířit.
Osobně bych kladl spíš důraz na rychlost montáže a demontáte. Maximální spokojenost u mě byla s Mont Blanc, ale ti z CZ trhu bohužel vycouvali. Montáž i demontáž bez nářadí a za pár vteřin, kam se hrabalo Thule...
Ja koukal pred tydnem, ale mam sklenenou strechu, takze muzu vybrat jen Thule, ty klidne kup Cruz (mam na i40) nebo Hakr. Na Ceeda jsem koupil pred 14ti dny origo alu a rakev, ale hlavne kvuli dceri, protoze tahame hodne veci.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Od Hakra jsem měl ty alu profilové tyče, slyšet byly, ale míň, než ty s obdélníkovým průřezem. Pokud preferuješ rozumnou cenu, tak Hakr, Cruz nebo Picolla ti budou vonět líp než Thule. Měl jsem taky od BöHMa, na C-Maxu, ale ty mi přišly trošku fórové (na druhou stranu, uvezly dost).
Vyzkoušej, uvidíš. Vyloženě špatný nosič jsem neměl, i když většinou vybírám mezi těmi levnějšími. Holt se občas složiteji nasazují. Ale pokud je hodláš mít na střeše přes celou sezónu, tak to není pro tebe limitující faktor.
Jestli preferuješ zamykání, pohlídej si velikost krytek, případně, zda jsou integrované. U BöHMa byly subtilní, nevadily v kufru. Naopak u HAKRa jsem je skoro nepoužíval, protože zabíraly v kufru strašně místa. Picolla je má u některých modelů integrované.
střešní box vyzkouším od sousedu co mají okolo mě a uvidím pro jaky se rozhodnu (nejspise nějaky 2metry dlouhy at se tam vlezou i lyže)
jakmile bude namontováno na aute dam foto + první dojmy
p.s. letos se chystám s rodinou do chorvatska ... 3 dospěli + 2x dítě
nějaké rady jak přežít cestu "nejdospělejším rodinným autem" ?
počítám že v Ostravě se napojím na dálnici a z dálnice sjedu až v chorvatsku cca 1200km (ČR,SR,Madarsko, Chorvatsko)
Přílohy
str_maly_1429700300-stresni-nosice-atera-hyundai-i20-5-dr-hatchback-mk-ii-2015-.jpg (5.83 KiB) Zobrazeno 2258 x
Hyundai i20, 1.2 DOHC 55 kW, FAMILY+ Club, CASHMERE BROWN
+ montáž jednoduchá (nejvedsi problem bylo sundat original záslepky z auta )
+ obchod objednaval primo z nemecka, v ČR nebylo skladem , musel jsem čekat 5 dni (oficialni zastoupení v ČR)
- PPL dopravce = 0% spokojenost , horší než česká pošta
Přílohy
IMG_0334.jpg (72.53 KiB) Zobrazeno 2234 x
IMG_0333.jpg (72.99 KiB) Zobrazeno 2234 x
IMG_0332.jpg (80.59 KiB) Zobrazeno 2234 x
IMG_0330.jpg (56.88 KiB) Zobrazeno 2234 x
IMG_0329.jpg (93.48 KiB) Zobrazeno 2234 x
Hyundai i20, 1.2 DOHC 55 kW, FAMILY+ Club, CASHMERE BROWN
Tak nakonec jsem neodolal a koupil jsem si letni stresni box
- první poznatky jsou v to źe jizda bez stresni boxu jen s pricnikama je desna (docela často hucí když jedu)
- po nasazení boxu je jizda naprosto komfortní jako kdyby na strese nic nebylo