rozhodne zaujimave zistenie, otazka je, nakolko je to pouzitelne prave pre i30, nakolko tak moc inteligentne ovladanie svetiel pokial viem nepouziva. Na tej audi co maju v reklame je to pomerne jasne, pretoze VW uz davno pouziva moduly na ovladanie svetiel, ktore vedia napr. signalizovat aj vadnu ziarovku. Preto mu to asi nejde s tymi LED, nakolko tie maju vyrazne iny odber ako ocakava riadiaca jednotka.
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
ale takuto funkciu pokial viem nema (cela ta elektronika je trochu dost za opicami podla mna), teda myslim, ze je tam jedine na brzdove svetla... takze auto defacto nema ako vediet, ci tam su LED alebo ziarovky. Druha otazka je ako funguje ta povodna elektronika od EJ napr. kedze sa pri montazi taha signalny drot od kazdeho svetla (a nic sa nekonfiguruje v RJ auta) tak by som povedal, ze je to len releovy box, ktoreho ulohou je spinat napajanie pre tazne bez ohladu ake svetlo je tam zapojene. Taktiez asi nedokaze detekovat.. signalizovat poskodenu ziarovku na taznom, minimalne nie, smerom k autu. CAN neni v tomto pripade pouzita vobec, pretoze inak by nebolo treba tahat signaly od svetiel (ako za cias starych aut... i ked tam to byvalo rovno aj napriamo bez rele, principialne je to ale to iste).
Mate niekto schemu toho modulu Jaeger pre LED? podla toho videa co tam maju, sa to iba prehodi na konektore.. to je zaujimave aj z toho pohladu, ze ak to ma komunikovat cez CAN poruchy ziaroviek tazneho autu, nic sa tam nenastavuje (pochybujem ze vsetky auta maju tuto komunikaciu na CAN rovnako.