Čaute, tak abych nebyl pozadu tak sem postnu fotku mojí I30ky, mam 2017 kombika ve stylu 1.4 turbo benál. Kupoval jsem to v KŠV v Chomutově a asi jsem měl obletět víc autorizovanejch servisů kdo by dal větší slevu, máme i Tucsona z Domanskýho a uplně za luxus cenu + uplně jinej přístup k zákazníkovi. Potom co mam s autem furt problémy i lituju, že jsem nezašel do víc značek a neokouknul i další auta, třeba Toyotu, škodovku, možná i předchozího Ceeda. V I30 se mi líbil hodně interier tak jsem šel do tohodle. Po octávce jsem si řikal že už nikdy nechci turbo a nakonec ho zase mám
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Mám nalítáno 16 tisíc a za tu dobu jen lítám do servisu, začlo to tim, že jsem slyšel rachtání v motoru, tak jsem tam zajel at se na to mrknou, řekli mi, že to dělá - nevím jestli to je z plechu nebo z čeho- kryt turba, jak přidám plyn tak rezonuje, že to tak maj všichni, buď jsou to ňoumové nebo nevim, ale kryt turba to fakt nebyl, ale je to jak už všichni majitelé I30 ví - AKTUÁTOR TURBA -, pak mi začla praskat palubní deska, takovej zvuk jako plast o plast, skřípání při nerovnostech, tak jsem s tim zajel do servisu a řikam že to dělá jak kdy, ne vždycky, tak jsem se modlil aby to dělalo.. projeli jsme se s technikem a praskalo to, takže jsem objednaný do servisu aby mi palubku sundali a co s tím budou dělat dál nevím, prý se na I40 podlepovala palubka protože to taky takhle praskalo tak jestli jí podlepěj i tady netušim, já každopádně chci aby to nepraskalo. Dneska jsem tam zajel s tím, že mi něco furt rachtá v motoru, potom co mi mladá mačkala plyn a já poslouchal odkaď to jde, samozřejmě aktuátor turba, jsem sjel tady forum a dočetl jsem se že je to výrobní vada a všude po autorizákách to mění, dále mi něco po jízdě divně prdí z vejfuku. Tak jsem to nahlásil a maník na mě ať mu to ukážu, tak jsem ukázal, aktuátor rachtá, a řiká mi že jsem du na výměnu palubky, řikam že mi praská, že jí rozeberou a co bude dál nevím. Na to mi řekl že to projedem, nevim sice proč, protože už jsem to projel s jinym technikem a ten viděl že to praská, po nasednutí do auta jsem dostal přednášku o tom,že ledky co mam v interieru jsou nebezpečný a můžou začít hořet
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To je fuk, po zbytečnym projetí mi potvrdil že palubka se sundá protože v ní praská a něco s ní budou řešit, řikam že zítra jedu 250km a v pátek zpět 250km a chci aby ten aktuátor byl dobrej, řekl že s tím můžu jezdit dál a kdyby něco tak mam Asistenci.. Prý všechny závady mam nahlásit technikovi až tam přijedu na ten servis s tou palubkou. Každopádně ten aktuátor budu chtít vyměnit, protože nepotřebuju aby mi nový auto vydávalo pazvuky z palubky a ještě z motoru. Jinak co se týče ostatních věcí tak super, auto si upravuju podle sebe, nový letní kola, různý červený lišty, červený brzdy a podobný kravinky ať to není tuctovka z výroby
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
I30 1.4T-GDI Style kombi 2017 Phantom BLACK.