to Richard555 : ano HIcom docela slušná diagnostika i když má dost mušek např nemá něktré typy motoru u I20 I30 atd v seznamu takže se člověk musí připojit přez jiné auto které ho v seznamu např Ceed 1.0 TGDI 88kw
už sem si z výrobce dopisoval poslal mu logy z mojeho auta a slibil že udělá napravu, ale nemužu počítat že to stihne za od pátku, tak zatím čekám
to rudolf.tomka : od kdy VCDS je pro hyundai ? max poseldní verze ale jen OBD2 zakladní funkce, u HIcom diag v seznamu akčních členu jsou : 2x napouštěcí ventily přední / 2x napouštěcí ventily zadní /4x ragulační ventil / motor abs / a další xyz věci : např snimani tlaku brzdovky z hlavního valce mněřeno (pokud diag nekecala ) 0 až 240 atm moji nohou se zaplým posilovačem , pak třeba mněření tlaku na jednotlivá kola (ale to ještě neni asi dodělána ukazuej to jen čísla a neni jasné v jakých jednotkách jsou ) pak třeba odběr proudu abs atd , akčních členu je tam požehnaně nepočital sem je ale bude jich tam tak 30 u jednotky ABS u motoru ještě více
ps nelze srovnávat VCDS z Hicom, v Hicom neni napsano "tlačítko" odvzdušnění brzd , ale jen akční člen takže člověk musí více laborovat
navíc VCDS má skoro dokonale zdokumentované funkce řj jednotek , což u hyundai a diagnostik určený přimo pro hyundai nemá ! lepe zdokumentované funkce řj, má snad je ofiko hyundai diagnostika co maji autorizáky ,ale ani tam to není dokonalé ! co vím jistě tak oficialní diag zvladá nakodovat kliče a TMPS u toho nevím v jaké rozsahu se mužu nastavovat (jestli třeba minimální tlak a podobně)
snad jsem to napsal srozumitelně
ps 2: jo kdyby HIcom byl stejný jako VCDS tak bych doslova uchcával blahem
![Dancing :D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)