Ani ja nejsem elektrikar, ale myslim, ze to zvladne kazdy, kdo se alespon minimalne jako decko stoural v autickach na ovladani Kor az na tebe v Hyundai servisu vybafnou 4 cifernou sumu za opravu a ono se to da opravit cca za 200Kc jestli se jedna o KO motorek
Sorento 2.2CRDi TOP 4x4 (2021)
Sportage 1.6T-GDi GT line 4x4 (2017) Stinger 3.3 V6 T-GDi (2017)
Prodáno:
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4 (2008)
Sorento 2.2CRDi Premium 4x4 (2013)
Sorento 2.2CRDi (2010)
Santa Fe 2.2CRDi (2007)
cee'd 1.6CRDi (2007)
Jasne,že na to kuknem,poprípade mám svokra autoelektrikara(hoci teraz korona...),ale kde to mám hľadať??? v motorovej časti alebo niekde kde je pelovy filter, keď môžeš pošli fotku.
Diky
Odpojit, odsroubovat a vyndat ven Pak uz to jen staci rozcvaknout a dostanes se dovnitr i k motorku, abys nemusel hledat, ktere piny v konektoru slouzi na ovladani motorku. Pak zkusit napojit na napajeni primo kontakty motorku, zda bude tocit, samozrejme zkusit i prepolovat, zda toci i na druhou stranu.
PS: bohuzel jsem neporidil foto dokumentaci, kdyz jsem to opravoval zene, tak nemuzu slouzit fotkami s popisem
Sorento 2.2CRDi TOP 4x4 (2021)
Sportage 1.6T-GDi GT line 4x4 (2017) Stinger 3.3 V6 T-GDi (2017)
Prodáno:
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4 (2008)
Sorento 2.2CRDi Premium 4x4 (2013)
Sorento 2.2CRDi (2010)
Santa Fe 2.2CRDi (2007)
cee'd 1.6CRDi (2007)
Motorček je vonku, hneď ako som ho vybral, tak mi fungoval, do 1 polohy sa pretočil, ale naspäť sa už nevrátil...teraz som dostal zlú správu, motorček je v prdeli.
To mas ten samy problem co ja, ma KO kartacky, roztoci se jen, kdyz s nim pootocis rukou. No a muzes byt rad, ze je to jen motorek, je to nejlevnejsi oprava, jaka muze byt.