Otočte klíčkem směrem k zadní části vozidla, pokud jej chcete odemknout, a měrem k přední části vozidla, pokud jej chcete zamknout.
Jestliže zamknete nebo odemknete dveře řidiče pomocí klíčku, zamknou nebo odemknou se automaticky.
Tedy anglická verze jasně hovoří o "all vehicle doors"
Slovenská verze v první větě neurčitě uvádí "pre odomknutie / uzamknutie, bez určení čeho - dveří? auta? Druhá věta jednoznačně uvádí "dvere vodiča"
A v české mutaci se v první větě píše ...vozidla, pokud JEJ chcete odemknout... ...vozidla, pokud jej chcete zamknout. Tedy pokud správně rozumím česky, mluvíme tady o uzamknutí auta.
Druhá věta potom protiřečí té první, protože po pozorném přečtení z kontextu vyplývá, že dveře řidiče ...se zamknou nebo odemknou automaticky. Navíc se tady vůbec nemluví o tom, že se tím zamkne i kufr.
Resumé: AUTO NEMÁ CENTRÁL NA KLÍČEK, pokud je potřeba ho nouzově zamknout při nefunkčnosti dálky, je potřeba obejít auto jako pešek okolo, cvaknout jednotlivě všechny dveře a potom uzamknout klíčem u řidiče. Čili něco podobného, jako na stodvacítce. No nic, hlavně, že jsme na to po celovíkendovém bádání přišli
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Jen by mě zajímalo, jestli je tohle nová fičura pro facelift a tedy MY21 nebo jestli to mají takhle i starší PD. To by vysvětlovalo, proč to je v ENG verzi uvedeno jinak. Je to manuál pro rok 2018.