No tak ty ceny které tu uvádíte jsou docela dost vysoké a to jsou vlastně origo . Dneska se nechá sehnat rozvodová sada na accent , 2008 , 1,4i - řemen , dvě kladky a příslušenství za 1200 kč jen co jsem zběžně koukal a to si jsem jistej , že Hard je schopen to dodat ještě levněji. No a práce si myslím bude tak kolem 1500 kč , takže udělat rozvody na benzinovém ácovi si myslím se dá zmáknout max do 3000 kč.
Když jste dělali rozvody, nechávali jste měnit i vodní pumpu? Mám letos termín na rozvody - časově, autu je 6 let, kilometrově mám teprve 58 tis. km. Technik v servisu mi řekl, že rozvody se mění po 6 letech/90 tis. km a vodní pumpa (pokud neteče a nehučí) až při druhých rozvodech (12 let/180 tis. km). Kdybych nenechal neměnit pumpu, tak by to bylo levnější o +/- 2500,- Kč - má smysl jí měnit? Podotýkám, nikde nic neteče, pazvuky žádné.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Certe a na kolik vyjdou rozvody i výměnou vodní pumpy Taky mě letos čeká výměna a nerad bych potom dodatečně vodní pumpu měnil. Když už se to bude dělat, tak ať to je komplet Letí to jako sviňa Renaulta jsem v tomhle stáří prodával a kupoval Accenta. Ale tohle auto se mi zatím dávat pryč nechce nějak jsem k němu přilnul a hlavně slouží k maximální spokojenosti .....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
jj, dnes su ceny niekde inde. a ja som to nechaval robit v autorizovanom servise, navyse vtedy ani druhovyroba nebola {ak si dobre pamatam}.
pumpu mi nemenili, tak sa mi zda, ze ani nie je pohanana rozvodovym remenom, ale ruku do ohna nedam.
Já jsem kupoval sadu rozvodů ( napínací kladka + vodící kladka + rozvodový řemen ) od výrobce SET KIT INA - 530042710 - , cena 1200 Kč. Vodní pumpu jsem neměnil , nehučí ani neteče. Drážkované řemeny k agregátům jsem menil již vloni , popsáno v sekci - jak na to. Za práci rozvodů jsem dal taky 1200 Kč , takže mi rozvody na 1,4i vyšly na 2400 Kč.
Já jsem měnil rozvody letos (Pyramida Průhonice), vodní pumpu kontrolovali, neteče a neměnili. Prý není u benzínu předepsána.
Platil jsem 5615 vč. DPH
Jednotlivé komponenty - cena +- jak píše výše Čert
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
retaz je retaz
k dnesnemu dnu 213 000km, vodna pumpa a retaz povodne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Tak mám po výměně rozvodů, mikrořemenu a brzdové + chladící kapaliny. Všechny díly originál, značkový servis Fischer, pobočka Pelhřimov. Cena 6.400,- (ale kupoval jsem ještě olejový filtr a těsnící podložku pod výpustní šroub). Chladící kapalinu mi nalili mezi rysky - nevím proč (byla na max.), dávám vždy maximum abych snadno zaznamenal případný úbytek na první pohled... Jinak spokojenost.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Tak včera proběhla výměna rozvodů v Nubo Caru Zbraslav. Přístup jako vždy maximálně profesionální kromě rozvodů byly ještě vyměněny oba klínové řemeny. Vodní pumpa je v pořádku a v pohodě vydrží do další výměny.
Cena za odvedenou práci včetně náhr. dílů byla ..... 4092 Kč co dodat, jako vždy v tomto servisu absolutní spokojenost
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Zdravím,
vlastním hyundai accent MC 2007 1.6 GLS 82kw . Chci se jen zeptat, zda tu někdo neví interval výměny rozvodů. První výměna proběhla při najetí 90 000km bez pumpy. V tuto chvíli mám najeto něco málo přes 167 000km a vůbec netuším, kdy udělat další výměnu rozvodů už i s pumpou. Většinou po nastartování je slyšet slabé pískání od motoru.
Díky za odpovědi
Trochu oživím toto téma, u Accenta co přítelkyně před rokem koupila jsem si už v bazaru všiml slabého cvrdlikání a bylo vidět že řemenice na vodní pumpě trochu házela do stran, tak mi bylo jasný, že deklarovaný rozvody před 20tkm byly dělaný bez pumpy (kdoví jestli vůbec). Pak jak se ochladilo, začal celkem očekávaně řemen na této vyosené vodní pumpě pískat, po výměně řemene byl klid. Teď začal pískat nejspíš řemen klimakompresoru nebo rozvodový řemen a nějaký napínák nebo kladka je slyšet zase o něco víc a tak jsem se rozhodl, že tomu chudákovi ty rozvody raději ukěláme komplet a rovnou i se startérem který občas a čím dál častěji jen bzučel. Seznam dílů a srovnání cen je docela vtipný, naštěstí mám u práce servis, kde mi to udělají s vlastními díly, kvalitně a rychle
Mrkni ještě na ceny na Autodilos.cz, beru tam a spokojenost. Ne, není to reklama, jen že nemá smysl platit za aftermarket díly zbytečně moc a kor u starých aut. Poslední rozvody mi dělali v autorizáku a také použili aftermarket díly (samozřejmě po tom, co jsem jim to odsouhlasil).
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
šlo to levněji i na Motora, třeba 500,- jen na rozvodech, ale Slovenský výrobce SKF je prvovýroba i do prémiových značek a obecně s ložisky, kladkami i pumpami mám od nich dobrou zkušenost, narozdíl třeba od Febi, který často reklamuju, bydlím hned vedle autokelly a přesto objednávkou v Motora docela ušetřím, navíc stejně jezdím kolem
Jinak nejlevnější bývá MLparts, SimpleParts a sem tam Motora a Granex. Z autodílos jsem ale tuším taky už někdy něco bral.