zistil som, ze ak by som viac jazdil kvalitne dialnice, to auto vydrzi uplne bez problemov. teraz sme cestovali v podstate 1400km v kuse po dialnici (AT/IT) a pocitovo to tomu autu slo pohotovo a pohodlne. potom clovek absolvuje presun 100km okreskami poslednej triedy s vracackami, zlym asfaltom (a par zastaveniami k tomu) a subjektivne to auto trpi viac nez na pokojne dvadsat-tridsat nasobku dialnice.
zo zaciatku som.jazdil cca 32-34000km rocne najma za zakosom do Nemecka a do 120000km som nesiahol v podstate na nic. potom prisli roky tahania privesov na stavbu domu po zlych moravskych okreskach a pokojne kazdych 20-30 000km.bolo treba riesit silentbloky, ulozenia atd
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Můj stále ještě relativně nový Boxer stále ještě v záruce má zatím jen necelých 41 tis. km. Závady? Zatím jen jedna, tzv. hill holder (asistent pro rozjezd do kopce) nefungoval, opravovali to 4x a po čtvrté letos v březnu si nevěděli rady, takže požádali o řešení výrobce, neboť jsem začal vyhrožovat vrácením vozu a odstoupením od smlouvy. V důsledku jeho pokynů do toho dali typově jiný brzdový spínač než byl původní a kompletně přeinstalovali veškerý SW. Od té doby, neboli posledních asi 5 tis. km to drží. Jiné závady to nemělo, snad jen, že do bandasky vzduchového filtru se dostala myš a prokousala jí na dně a chcípla tam. Musel jsem to vyndat sám, podlepit plátkem plastu a epoxidem z vnější strany, pak zabrousit a přestříknout z obou stran černě (to už jen z estetického důvodu). Opravna Domanský, která na to přišla při 4 letém servisu to chtěla řešit novou bandaskou na filtr i s montáží za 4600 CZK, z toho cena dílu 4 200,-. Mohlo by to i na pojištění, jenže při spoluúčasti 5 000.- by to nebylo rešitelné. Oprava za cca 30 minut práce a asi tak 15,- Kč za tu trošku epoxidu a sprejového laku. Akorát kvůli tvrdnutí epoxidu to bylo rozebrané přes noc.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Na Maroše Hupku a Mexicana nemám, ale i tak... po šesti letech a dvou týdnech svítí Tukymu na dipleji nájezd 202 000+ km. Soukromých.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Axel, tak ak to udrzis tak tych 400 das vyyyyrazne rychlejsie ako ja ) jazdit je vzdy kam, na taky Nordkapp a nazpat (minimalne 7000km) alebo Faro a nazpat (minimalne 6500km) no a vsetky tie turecke a gruzinske destinacie, to uz smrdo 10+
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Mexican:
Říkáš, že Tuky by měl vidět Cabo de Sao Vicente a Cabo de Roca (nejjihovýchodnější a nejzápadnější cíp Evropy), nejen Nordkapp (nejsevernější místo Evropy, kam se dá dojet autem). Ještě musím pohledat nejjižnější
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ja to na Faro a Nordkapp a Accentom uz nedam. niezeby tam nedosiel ale najblizsi rok to nevyjde. Tak snad to das ty
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek