hyundai i20 za 135 000kc ??
Moderátoři: amaize, Moderátoři
hyundai i20 za 135 000kc ??
zitra se jedu podivat na Hyundai i 20  r.v. 2011  57 kw  stav km 50 000 
prvne ma predstava byla neco mladsiho se silnejsim motorem
konkretne r.v. 2013 63 kw stav km 70 000 za 185 000 kc
tak me to zaujalo a jsou knemu obuta zimni kola.
A 50 000kc by zustalo.
jezdim hlavne po meste a 3 x rocne cesta 300 km v jednu stranu mimo dalnice.
Jaky je podle vas tento motor co do zivosti a spotreby
			
			
									
						
							prvne ma predstava byla neco mladsiho se silnejsim motorem
konkretne r.v. 2013 63 kw stav km 70 000 za 185 000 kc
tak me to zaujalo a jsou knemu obuta zimni kola.
A 50 000kc by zustalo.
jezdim hlavne po meste a 3 x rocne cesta 300 km v jednu stranu mimo dalnice.
Jaky je podle vas tento motor co do zivosti a spotreby
nyni Hyundai i 20 / 63 kw r.v. 2013 stav 52 200 km od listopadu 2016
bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka
			
						bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka
- Reklama
- 
				cestovatelcasem
- **
- Příspěvky: 187
- Registrován: 07 dub 2022, 17:19
Re: hyundai i20 za 135 000kc ??
...s velkým odstupem času si dovolím odpovědět  
 
Mám tenhle nejméně výkonný motor (G4LA) taky. Pod 6l/100km spotřeba ani při laxním ježdění nikdy nejde, obvykle spíš 6,5l/100km, i když se tady uvádí něco jiného (ale je zde uvedená řada nepřesností, třeba množství oleje v motoru, které je menší než uváděné):
https://mymotorlist.com/engines/hyundai/g4la/
Životnost tam píšou +/- 300tis. km. No, podle různých fór jsem většinou vídával něco mezi 150tis. až 250tis. Km. Při vyšších nájezdech po různých generálkách bude určitě žrát víc oleje... Na druhou stranu jde o docela jednoduchý motor s levnějšími náklady na údržbu, který se dá pořád celý koupit na různých zahraničních aukcích a určitě i na nějakém českém vrakáči. Prostě takový jihokorejský Trabant 
 
Když odhlédnu od nízkého výkonu motoru, tak snad jedinou nevýhodou pro obyčejného řidiče je, že i20 PB(T) má díky němu snad až příliš nízkou váhu vepředu, resp. nepříliš vyvážené těžiště. Majitelé dieslových jednotek to mají při jízdě na sněhu do kopců určitě lepší...
Nevím, jaké mají zkušenosti ostatní na tomhle fóru, ale u 1,4l CRDI motoru jsem už viděl běžně nájezdy 180tis. - 240 tis. km.
			
							 
 Mám tenhle nejméně výkonný motor (G4LA) taky. Pod 6l/100km spotřeba ani při laxním ježdění nikdy nejde, obvykle spíš 6,5l/100km, i když se tady uvádí něco jiného (ale je zde uvedená řada nepřesností, třeba množství oleje v motoru, které je menší než uváděné):
https://mymotorlist.com/engines/hyundai/g4la/
Životnost tam píšou +/- 300tis. km. No, podle různých fór jsem většinou vídával něco mezi 150tis. až 250tis. Km. Při vyšších nájezdech po různých generálkách bude určitě žrát víc oleje... Na druhou stranu jde o docela jednoduchý motor s levnějšími náklady na údržbu, který se dá pořád celý koupit na různých zahraničních aukcích a určitě i na nějakém českém vrakáči. Prostě takový jihokorejský Trabant
 
 Když odhlédnu od nízkého výkonu motoru, tak snad jedinou nevýhodou pro obyčejného řidiče je, že i20 PB(T) má díky němu snad až příliš nízkou váhu vepředu, resp. nepříliš vyvážené těžiště. Majitelé dieslových jednotek to mají při jízdě na sněhu do kopců určitě lepší...
Nevím, jaké mají zkušenosti ostatní na tomhle fóru, ale u 1,4l CRDI motoru jsem už viděl běžně nájezdy 180tis. - 240 tis. km.
- Přílohy
- 
			
		
				- Hyundai_i20_PBT_1,2l_mileage -180tis.km -1.jpg (68.17 KiB) Zobrazeno 1606 x
 
- 
			
		
				- Hyundai_i20_PBT_1,2l_mileage -148tis._km.jpg (58.92 KiB) Zobrazeno 1606 x
 
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: hyundai i20 za 135 000kc ??
Jsme všichni zhýčkaní - jak by řekla pražská primátorka ze Slovenska - zpovykaní   Já začínal s Moskvičem 403  1360 cm cca 48 koní 4 kvalty a projezdil jsem s ním všechno v Čr a okolí kam se mohlo.....  nikdy jsem si nepřipadal jako brzda, pak jsem měl dlouho Moskviče 2140 - 1500cm 75 koní 55 kW 4 kvalty a to jezdilo jako kráva
   Já začínal s Moskvičem 403  1360 cm cca 48 koní 4 kvalty a projezdil jsem s ním všechno v Čr a okolí kam se mohlo.....  nikdy jsem si nepřipadal jako brzda, pak jsem měl dlouho Moskviče 2140 - 1500cm 75 koní 55 kW 4 kvalty a to jezdilo jako kráva   kámoš s Renaultem Fuego mě neujel
  kámoš s Renaultem Fuego mě neujel   
 
A vy tady řešíte 1,2 57kw nebo 63 Kw v malém autě. Neboj pojede to a odveze tě to z bodu A do bodu B a emoce v tom nehledej. Prostě na tebe nebude pršet , bude ti teplo, ev. v létě zima a dostaneš se tam kam potřebuješ a kdy potřebuješ.... co víc si přát a brzdou provozu určitě nebudeš, na okresce pojedeš v klidu "kilo" na dálnici 130 a pokud tam nebudeš mít na střeše rakev a 5 lidí v autě dá to i do naprosté většiny dálničních kopců.  Při jízdě budeš muset víc řadit a víc motor vytáčet aby to jelo - toť vše
 a brzdou provozu určitě nebudeš, na okresce pojedeš v klidu "kilo" na dálnici 130 a pokud tam nebudeš mít na střeše rakev a 5 lidí v autě dá to i do naprosté většiny dálničních kopců.  Při jízdě budeš muset víc řadit a víc motor vytáčet aby to jelo - toť vše  
Prostě zapomeneš na turbo a začneš zas jezdit s atmosférou
Ale koukám, že předchozí přispěvatel se trochu rozepsal s 5-ti letým zpoždění a jána to skočil taky
			
			
									
						
							 Já začínal s Moskvičem 403  1360 cm cca 48 koní 4 kvalty a projezdil jsem s ním všechno v Čr a okolí kam se mohlo.....  nikdy jsem si nepřipadal jako brzda, pak jsem měl dlouho Moskviče 2140 - 1500cm 75 koní 55 kW 4 kvalty a to jezdilo jako kráva
   Já začínal s Moskvičem 403  1360 cm cca 48 koní 4 kvalty a projezdil jsem s ním všechno v Čr a okolí kam se mohlo.....  nikdy jsem si nepřipadal jako brzda, pak jsem měl dlouho Moskviče 2140 - 1500cm 75 koní 55 kW 4 kvalty a to jezdilo jako kráva   kámoš s Renaultem Fuego mě neujel
  kámoš s Renaultem Fuego mě neujel   
 A vy tady řešíte 1,2 57kw nebo 63 Kw v malém autě. Neboj pojede to a odveze tě to z bodu A do bodu B a emoce v tom nehledej. Prostě na tebe nebude pršet , bude ti teplo, ev. v létě zima a dostaneš se tam kam potřebuješ a kdy potřebuješ.... co víc si přát
 a brzdou provozu určitě nebudeš, na okresce pojedeš v klidu "kilo" na dálnici 130 a pokud tam nebudeš mít na střeše rakev a 5 lidí v autě dá to i do naprosté většiny dálničních kopců.  Při jízdě budeš muset víc řadit a víc motor vytáčet aby to jelo - toť vše
 a brzdou provozu určitě nebudeš, na okresce pojedeš v klidu "kilo" na dálnici 130 a pokud tam nebudeš mít na střeše rakev a 5 lidí v autě dá to i do naprosté většiny dálničních kopců.  Při jízdě budeš muset víc řadit a víc motor vytáčet aby to jelo - toť vše  
Prostě zapomeneš na turbo a začneš zas jezdit s atmosférou

Ale koukám, že předchozí přispěvatel se trochu rozepsal s 5-ti letým zpoždění a jána to skočil taky

Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
			
						Re: hyundai i20 za 135 000kc ??
Jenže on si to může se svým jménem dovolit.
			
			
									
						
							Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend.  Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
			
						Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: hyundai i20 za 135 000kc ??
 
   
   
   
  
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 76650 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky, nebo prémiové paliva.
			
						6,9l/100km
Aktuálně 76650 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky, nebo prémiové paliva.
Re: hyundai i20 za 135 000kc ??
Ono 200 tisic km v dnes dobe nie je nic. Raz som sa bavil s jednym servisakom z kie a on hovoril ze na nejakom tom skoleni im pani z kie hovorili ze projektovana zivotnost motora ako takeho sa dnes robi bezne na pol miliona km. Ja mam napr. Na svojom aute aktualne 180 tis. Nabehane (motor 110 tisic vymena pri 70 tisic pre rozpadnuty katalyzator) a vobec nepocitujem ze by som nejako prekracoval ci blizil sa k zivotnosti auta.
			
			
									
						
							Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack  01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
			
						Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: hyundai i20 za 135 000kc ??
nejak vysvetlit ten frajersky uvod: 200 000 v dnesni dobe neni nic. Kdyz jsem si koupil I20 tak asi nemam zamer mesicne najizdet 10 000 a vice s takovym autem. A za dalsi silacka slova kolik desitek tisicovek kdo najezdi. To je na politovani. Urcite tu davku nenajezdi pro zabavu,ze by ho to bavilo.Ale ze musi pro chod zivota. A to je tragedie cast zivota stravit za volantem protoze musim.
			
			
									
						
							nyni Hyundai i 20 / 63 kw r.v. 2013 stav 52 200 km od listopadu 2016
bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka
			
						bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka
Re: hyundai i20 za 135 000kc ??
ja teda neviem, ale keď nepočítam nejaké výlety, návštevy, cesty na východ za rodičmi alebo svokrovcami denne strávim v aute tak okolo 1 hodiny, max. 1,5. V pohode ročne spravím so všetkým okolo 30 000+ km, čo pri 6 ročnom aute zhruba aj zodpovedá môjmu nájazdu. Vôbec nepociťujem že by som v aute "trávil život". Jazdím 80+% diaľnica, priemerná rýchlosť je tým pádom niekde okolo 70 km/h, čo v prepočte vychádza 1,1 hodiny denne v aute.   Je to prvé auto v rodine a to druhé je fakt že záložné a stavebný pracant
 Je to prvé auto v rodine a to druhé je fakt že záložné a stavebný pracant  
			
			
									
						
							 Je to prvé auto v rodine a to druhé je fakt že záložné a stavebný pracant
 Je to prvé auto v rodine a to druhé je fakt že záložné a stavebný pracant  
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack  01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
			
						Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: hyundai i20 za 135 000kc ??
 to jsem nenajel ani za tri roky.Rodina v okoli.3 x rocne kolem 500km. Do prace v zime tam i nazpet 15km.V priznivem pocasi kolo 30 let.Tedkom v duchode 3x do mesice Beskydy ,ale ty jsou do 40km jedna strana.
 to jsem nenajel ani za tri roky.Rodina v okoli.3 x rocne kolem 500km. Do prace v zime tam i nazpet 15km.V priznivem pocasi kolo 30 let.Tedkom v duchode 3x do mesice Beskydy ,ale ty jsou do 40km jedna strana.Jasne to v prumeru 1,5hod denne se ti nezda ,bo sis zvyknul,ale spocitej kolik toho stravis za rok.Ale takova je dneska doba za praci vetsina musi dojizdet aby se uzivila.Tak ve skutecnosti si musi pripocitat k pracovni dobe cestu a hned to spouste vyskoci kolem 10hod.pro kus zvance,clovek nic nenadela

nyni Hyundai i 20 / 63 kw r.v. 2013 stav 52 200 km od listopadu 2016
bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka
			
						bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka
Re: hyundai i20 za 135 000kc ??
Do prace to mam z domu 25 minut po dialnici  tolko mi to netrvalo ani ked som byval v ramci BA a jazdil MHD a to som nebyval na druhom konci oproti praci
 tolko mi to netrvalo ani ked som byval v ramci BA a jazdil MHD a to som nebyval na druhom konci oproti praci  
			
			
									
						
							Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack  01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
			
						Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017


