Mr. HYUNDAI píše: ↑25 zář 2023, 21:10
Chtěla si dát šlofíka
Asi, dost dlouho lenošila a teď má trochu fičák
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,68 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 36500 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
petzl62 píše: ↑25 zář 2023, 20:13
Co se pánům v KIA povedlo udělat s už tak hodně dobrým podvozkem z minulého vozu, je v tom aktuálním až k neuvěření- a tedy klobouk dolů až ke kotníkům
Interiér GTlinu je sám o sobě super a ještě s příplatkovým paketem seat- sportovní sedadla v kombinaci kůže/semiš- řidičovo elektricky nastavitelné je čirá radost.
Měl jsem možnost se Malinou svézt. Je až neskutečné, co soudruzi provedli s podvozkem - v tom nejlepším významu Schválně jsem vzal auto na jedny z nejhorších silnic zde v okolí. Údivem mi spadla brada. To, jakým způsobem podvozek filtruje nerovnosti, se nedá popsat. To se musí zažít. On si totiž jen tak klidně pluje krajinou a posádka ať se kochá, o nerovnostech vědět nemusí.
Sportovní sedačka je také skvělá Nemám sice srovnání po mých "obvyklých" 150+ km v kuse, ale vypadá to, že tato sedačka by tímto testem prošla levou zadní.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,68 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 36500 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
mne sa teda ten modry kross cednik pacil viac, ale verim ze aj tento bude robit radost
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,68 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 36500 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
petzl62 píše: ↑25 zář 2023, 20:13
sedadla v kombinaci kůže/semiš- řidičovo elektricky nastavitelné je čirá radost.
Přesně tuto kombinaci - boky kůže a vnitřek alcantara - jsem měl v předchozím autě. A oproti celokoženým, co máme ve druhém autě, tak nebe a dudy. Celokožené v zimě studí, v létě pálí a člověk to musí pořád udržovat, aby to nepopraskalo, zatímco tato alcantara je příjemná jak v zimě tak v létě, je prakticky bezúdržbová (pokud teda není světlá ) a nebo nemá najeto 500tis (to už jsem taky viděl a samý žmolek). Takže pokud bych si měl vybrat celokožené nebo kůže/alcantara, favorit by byl jasný Auto moc hezké a přeji spoustu bezproblémových kilometrů
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,68 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 36500 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Delší dobu jsem sem ničím nepřispěl, není čas, ani nějak chuť...
Takže aktuálně.
V pondělí proběhla oficiálně druhá servisní prohlídka a přezutí na letní pneu. Neoficiálně je v 30.tis. km v autě čtvrtý olej a filtr.
Proč, no protože proto
Teď už interval trošku natáhnu- na 10 tis. km.
Jinak vše funguje jak má a vše bez problému.
Dělá mi ta moje rudá kráska a láska jenom radost.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,68 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 36500 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek