Motor 1.5DPi přestaven na LPG
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Motor 1.5DPi přestaven na LPG
Uvažuji o přestavbě na LPG, co vy?
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi přestaven na LPG
Počkám až napaří daně na fosilní paliva a pak to předělám.
I30 1.5DPI 2024
Re: Motor 1.5DPi přestaven na LPG
LPG je klasifikovane jako fosilni .. a nemyslim ze se na tom neco zmeni. Zelena filozofie kaze ze palivo musi byt obnovitelne, tedy by se dalo rict ze budeme spis jezdit treba na peletky
jinak LPG tu prestavel "leczo" viz prispevek
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 40#p647040
ja to tehda nejak propocetl a navratnost byla nejakych 25-30tis km, s aktualnimi cenami bych rekl spis 30tis km .. coz neni uplne nejhorsi, kdybych jezdil vic tak bych nad tim uvazoval. Pripadne pokud dojde k vyznamnemu rozevreni nuzek mezi LPG a benzinem skrz emisni povolenky. Coz se asi nestane.
jinak LPG tu prestavel "leczo" viz prispevek
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 40#p647040
ja to tehda nejak propocetl a navratnost byla nejakych 25-30tis km, s aktualnimi cenami bych rekl spis 30tis km .. coz neni uplne nejhorsi, kdybych jezdil vic tak bych nad tim uvazoval. Pripadne pokud dojde k vyznamnemu rozevreni nuzek mezi LPG a benzinem skrz emisni povolenky. Coz se asi nestane.
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Motor 1.5DPi přestaven na LPG
z FB Hyundai Klub Slovensko .. dotaz pred 3 dny
Ahojte, má niekto i30 1.5 DPi v prestavbe na LPG ???
Ahojte, má niekto i30 1.5 DPi v prestavbe na LPG ???
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Motor 1.5DPi přestaven na LPG
Z mojej skusenosti s rozpadnutym katalyzatorom- zaver technika mi prisiel unahleny.
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: Motor 1.5DPi přestaven na LPG
Pokud takové auto najede 300 tis km na LPG, tak je to na medaili, to auto se tím už zaplatilo, tak není co dalšího řešit. Ať je tomu cokoliv, tak prodá na díly a koupi další takové.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Motor 1.5DPi přestaven na LPG
Buďte zdrávi, tak jsem cca dva měsíce vlastníkem tohoto auta předělaného na LPG. Zatím na hrbu 70000km na plyn cca 45000. Rok výroby 2021. Přímaz ventilů zatím podtlakové, chystám se předělat na automatické.
Spotřeba na plyn 7 - 8 litrů
Spotřeba na plyn 7 - 8 litrů
Re: Motor 1.5DPi přestaven na LPG
Na benzin bez plynu to zralo kolik?
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8609
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi přestaven na LPG
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi přestaven na LPG
Na benzín to jezdí 5,5 až 6,5
Re: Motor 1.5DPi přestaven na LPG
Celoroční průměr 5,7. LPG zbytečné.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi přestaven na LPG
Moje zkušenosti s LPG.
Škoda 125. Pořád se štelovaly ventily. Ale dělal mi to kamarád na dvoře, u toho jsme si dali kafe, nijak mi to nevadilo. Mnoho kilometrů na LPG.
Forman. Zcela bez problémů, jen jsem jezdil. Mnoho kilometrů na LPG.
Fabia. Mnoho kilometrů na LPG. Ale se ztrácela voda, až jednou následoval odtah, sundání hlavy a její broušení - byla ohlá. Přikládám to vyšší spalovací teplotě LPG. Pak už to nebylo ono.
Sandero. Auto jsem kupoval s tím, že je chci předělat na LPG. Takže výběr motoru jsem konzultoval s LPG dílnou a koupil Sandero 1.2 rok 2017. Po cca 3 rocích provozu problém. Řešení spočívalo v seřízení ventilů, které mělo přijít na poslední chvíli. Spíš pozdě, protože po cca 2 rocích se problém opakoval. Rok a půl trápení, mohl bych napsat mnoho slov dlouhého pribehu. Zkrátím - výměna motoru (za ne nový), peněz jako za krávu. Celkové náklady za ten rok a půl neadekvátní. Problém spočíval v podpáleném ventilu. Těžko zpětné hodnotit co kdo řekl a neřekl, kdo na co zapomněl (i když svůj názor mám).
Závěr - ač dlouholetý zastánce už LPG nechci. Sandero bude jezdit kolem komína, i když má vyměněný motor, stále to má chyby, na které nikdo nemůže přijít. S LPG jsem jezdil za cca 1,15 Kč, benzín mám spotřebu mezi 5,5-6,2 podle trasy , což sice rozdíl je, ale když započítám náklady na montáž, ale hlavně pak za ty opravy...
Kupuji i30 s 1,5 DPi. LPG už ne.
Škoda 125. Pořád se štelovaly ventily. Ale dělal mi to kamarád na dvoře, u toho jsme si dali kafe, nijak mi to nevadilo. Mnoho kilometrů na LPG.
Forman. Zcela bez problémů, jen jsem jezdil. Mnoho kilometrů na LPG.
Fabia. Mnoho kilometrů na LPG. Ale se ztrácela voda, až jednou následoval odtah, sundání hlavy a její broušení - byla ohlá. Přikládám to vyšší spalovací teplotě LPG. Pak už to nebylo ono.
Sandero. Auto jsem kupoval s tím, že je chci předělat na LPG. Takže výběr motoru jsem konzultoval s LPG dílnou a koupil Sandero 1.2 rok 2017. Po cca 3 rocích provozu problém. Řešení spočívalo v seřízení ventilů, které mělo přijít na poslední chvíli. Spíš pozdě, protože po cca 2 rocích se problém opakoval. Rok a půl trápení, mohl bych napsat mnoho slov dlouhého pribehu. Zkrátím - výměna motoru (za ne nový), peněz jako za krávu. Celkové náklady za ten rok a půl neadekvátní. Problém spočíval v podpáleném ventilu. Těžko zpětné hodnotit co kdo řekl a neřekl, kdo na co zapomněl (i když svůj názor mám).
Závěr - ač dlouholetý zastánce už LPG nechci. Sandero bude jezdit kolem komína, i když má vyměněný motor, stále to má chyby, na které nikdo nemůže přijít. S LPG jsem jezdil za cca 1,15 Kč, benzín mám spotřebu mezi 5,5-6,2 podle trasy , což sice rozdíl je, ale když započítám náklady na montáž, ale hlavně pak za ty opravy...
Kupuji i30 s 1,5 DPi. LPG už ne.