A v nový verzi silná posílila o 4kW na 51kW..Hardcam píše:16 je uz docela dost:) Fabka slabounka 6V ma 40kW, "silna" 12V ma 47kW
Stěhování do accenta
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
Škoda je domácí produkt, z mého pohledu nenabízí to, co tenhle korejec a pouze to, že můžu projet zatáčku o pár km/hod rychleji za ty peníze nestojí. No a crash test je hezká věc, ale tomu, kdo u řízení má vymydlenou kebuli a jede jak hovado, ani tomu kdo má peška a to hovado potká v protisměru a na své straně to stejně moc nehelfne - zase bude hrát roli z jakého úhlu se ty dva nabouraj, setrvačný hmoty atd. a stejně si pak každej musí nějakej ten čas lízat rány[/quote]
Slova která by se mohla tesat do kamene
Slova která by se mohla tesat do kamene
S fóbií 1,4TDi se dá jezdit v průměru za 2,6l/100km...
Ale mimo jiné tak píše jak je to neuvěřitelně pohodlné auto na dlouhé cesty.
Jelikož to jsou oficiální stránky škoda, je třeba to brát s rezervou...
http://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ ... sfabii.htm
Ale mimo jiné tak píše jak je to neuvěřitelně pohodlné auto na dlouhé cesty.
Jelikož to jsou oficiální stránky škoda, je třeba to brát s rezervou...
http://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ ... sfabii.htm
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Pak jsou ty perfektní auta stavěný pro německy hovořící národy (nehledejte v tom žádný podtext, prosím), protože při delší jízdě dost kolegů hovořila o otlačených nohách od středního panelu s ovladačema topení a jeho vskutku dobře řešenými "spodními" rohy, které jsou při pohodlném posazu ve stálém kontaktu s nožiskama osádky a dost často byla zmiňována i vyklepanost osazenstva, což jsem např. u filcky tak barvitě vylíčené po nonstop jízdě do Frankfurtu neslýchal. Asi jsem se pohyboval mezi lidma, kteří o autech nic neslyšeli a jen byli nuceni v nich dřepět a .... užívat si pohodlnost vozidel se snovou spotřebou chtěl bych vidět, jaké bylo cestovní tempo toho rakušáka v reálu - asi to byl zážitek). I tak si myslím, že stejně jako nemám já zájem o škodule, škodovák se zas trefí do hyundajáka.... A pravda se válí někde mezitom píše:S fóbií 1,4TDi se dá jezdit v průměru za 2,6l/100km...
Ale mimo jiné tak píše jak je to neuvěřitelně pohodlné auto na dlouhé cesty.
Jelikož to jsou oficiální stránky škoda, je třeba to brát s rezervou...![]()
http://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ ... sfabii.htm
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Jen k tomu cestovnímu tempu:Hanz píše:Pak jsou ty perfektní auta stavěný pro německy hovořící národy (nehledejte v tom žádný podtext, prosím), protože při delší jízdě dost kolegů hovořila o otlačených nohách od středního panelu s ovladačema topení a jeho vskutku dobře řešenými "spodními" rohy, které jsou při pohodlném posazu ve stálém kontaktu s nožiskama osádky a dost často byla zmiňována i vyklepanost osazenstva, což jsem např. u filcky tak barvitě vylíčené po nonstop jízdě do Frankfurtu neslýchal. Asi jsem se pohyboval mezi lidma, kteří o autech nic neslyšeli a jen byli nuceni v nich dřepět a .... užívat si pohodlnost vozidel se snovou spotřebou chtěl bych vidět, jaké bylo cestovní tempo toho rakušáka v reálu - asi to byl zážitek). I tak si myslím, že stejně jako nemám já zájem o škodule, škodovák se zas trefí do hyundajáka.... A pravda se válí někde mezitom píše:S fóbií 1,4TDi se dá jezdit v průměru za 2,6l/100km...
Ale mimo jiné tak píše jak je to neuvěřitelně pohodlné auto na dlouhé cesty.
Jelikož to jsou oficiální stránky škoda, je třeba to brát s rezervou...![]()
http://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ ... sfabii.htm
píše tam že ujel 847km nepřetržitou jízdou za necelých 13 hodin. To znamená průměr lehce přes 65km/h.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Spotreba
Rek bych, ze ten helmut to bral z kopcu s vypnutym motorem a pak to nechal dojet co to slo a u konce to nechal naskocit (co na to asi rika katalyzator, teda jestli to neco takovyho ma :-X). Docela bych to asi v rumunsku nezkousel - potkat ozralyho rumuna s tatrovkou a nemit plne funkcni brzdy bude zivotni zazitek... Ono kdyz by clovek jel nakym takovym stylem "na svetovy rekord" tak by s hyundaiem taky sel treba pod 4 litry...
Accent 96 1,3 55 kW 5dv. zelena metal.
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
S Fabií 1.4 tdi jsem jel párkrát Brno-Praha aktuální spotřeba při 170km v hod 10l nafty takže asi jezdí i se zhasnutým motorem 
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
treba jel jen na dva valceTommas33 píše:S Fabií 1.4 tdi jsem jel párkrát Brno-Praha aktuální spotřeba při 170km v hod 10l nafty takže asi jezdí i se zhasnutým motorem
...nebo ze by na jeden?
Santa Fe TM 2.2 2020
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
i30 PDe fastback 1.5 DCT
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
i30 PDe fastback 1.5 DCT
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
I tohle jsem uz zkusil, nejel jsem trinact hodin, ale prumernou rychlosti 65km/h na okreskach, sem tam mirnej kopecek, jsem jel za 3,5 litru a opakovat to rozhodne nehodlam:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
...a že to byla erotika za volantem, Harde, viď?Hardcam píše:I tohle jsem uz zkusil, nejel jsem trinact hodin, ale prumernou rychlosti 65km/h na okreskach, sem tam mirnej kopecek, jsem jel za 3,5 litru a opakovat to rozhodne nehodlam:)
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........