mooc peknej navodicek to co tam montoval sem koukal je za nejakych 112dolacu to vcelku jde a vypada to i fakt pekne , to by chtelo slyset jak se zmeni ten zvuj jestli to pak opravdu zni jeste sportovneji to by mohl byt dobrej tip co si tam dat dobrej link dik
ono pre nich je to podstatne lacnejsie my keby sme to chceli tak tam musis zapocitat clo a dovoz tam je takato stranka je tam skoro vsetko ako co menit ci uz od motora po exterier
tunak je ta stranka je tam odkaz na , do it yourself v preklade urob si sam alebo urob si to po svojom len je to v anglictine ale vedsinou vsade su obrazky tak aj to pomoze
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
jj ja tu stranku znam podle ni sem delal angely ale nejak me nenapadlo to tam ted hledat jinak clo je v pohode to se neplati teda ja obednaval asi 4x a proslo to bez cla neni to tak drahe aby se to proclivalo, v us je problem ta posta z kdmstaff (z koree) se postovny nepocita je v cene s tema amikama je to tezky oni hrabou na sebe a do zahranici sou lini to posilat casto ani neprijimaj kreditky registrovane mimo Us tak to tam treba ani nejde koupit naprd no, skoda ze na kdm nemaj tehle vecicek vic navyber.
ono clo a dan musis platit ide len o to ze ked je tovar pod hodnotu 150 eur tak netraba platit nic je to odpustene ale ked je uz nad tak sa tam musi zaplatit , oni su aj sikovny v tychto veciac ked posielaju tak na balik napisu nizsiu cenu ako si za to vlastne zaplatil ale velakrat to nepomoze lebo ty tam musis dojst ukazat tu fakturu ktoru si zaplatil cez paypal alebo pomocou platobnej karty a tam to je uz pekne vidiet ale na druhu stranku aj to by sa dalo spravit inak , inak ten prvy odkaz to nebol CAI ono to bolo short ram preto platil aj 112 dolarou vedsinou tie CAI idu tak okolo 200 dolarou
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
většina "sportovních" filtrů jsou sportovnější v tom, že jednak tedy dobře vypadaj a když už pustí do sacího potrubí více vzduchu, tak je to ve většině případů na úkor filtrace, tedy valí se tam většní množství prachu, nečistot apod. A rozdíl moc poznat není, spíše vůbec (výkonový rozdíl). Navíc, když se vyhodí starý airbox, který plní i funkci tlumiče hluku (usměrňuje turbulence a tok) a zároveň celkem efektivně stíní od tepla od motoru, tak právě na odkrytý filtr přivedete teplý vzduch, který snižuje plnicí účinnost a tím i výkon motoru.
Když už, tak "sportovní" vložku do origo boxu. V origo boxu většinou bývá i umístěno čidlo teploty nasávaného vzduchu, které pak nemusíte řešit, kam s ním.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
mirpie píše:většina "sportovních" filtrů jsou sportovnější v tom, že jednak tedy dobře vypadaj a když už pustí do sacího potrubí více vzduchu, tak je to ve většině případů na úkor filtrace, tedy valí se tam většní množství prachu, nečistot apod. A rozdíl moc poznat není, spíše vůbec (výkonový rozdíl). Navíc, když se vyhodí starý airbox, který plní i funkci tlumiče hluku (usměrňuje turbulence a tok) a zároveň celkem efektivně stíní od tepla od motoru, tak právě na odkrytý filtr přivedete teplý vzduch, který snižuje plnicí účinnost a tím i výkon motoru.
Když už, tak "sportovní" vložku do origo boxu. V origo boxu většinou bývá i umístěno čidlo teploty nasávaného vzduchu, které pak nemusíte řešit, kam s ním.
rozumim tomu co pises ale myslim si ze je to moc nepodlozene byt to tak muze ale taky nemusi, co sem tam cetl tak kdyz to privedes dozadu za baterku tak je tam o dost studenejsi vzduch nez v okoli puvodniho boxu, protoze se udajne natahuje predkem kolem baterky. S tim bordelem je to otazka ale zase si rikam to preci museli odzkouset jestli prez tu latku se nedostane az moc svinstva. Jinak vykon temer nepoznas i kdyby to bylo i tech 5koni treba ale laka me ten zvuk i to jak to vypada, samozrejme kdyz uz tak bych se chtel vejit do nejake castky tak tech 2-3 tis max.
mirpie píše:většina "sportovních" filtrů jsou sportovnější v tom, že jednak tedy dobře vypadaj a když už pustí do sacího potrubí více vzduchu, tak je to ve většině případů na úkor filtrace, tedy valí se tam většní množství prachu, nečistot apod. A rozdíl moc poznat není, spíše vůbec (výkonový rozdíl). Navíc, když se vyhodí starý airbox, který plní i funkci tlumiče hluku (usměrňuje turbulence a tok) a zároveň celkem efektivně stíní od tepla od motoru, tak právě na odkrytý filtr přivedete teplý vzduch, který snižuje plnicí účinnost a tím i výkon motoru.
Když už, tak "sportovní" vložku do origo boxu. V origo boxu většinou bývá i umístěno čidlo teploty nasávaného vzduchu, které pak nemusíte řešit, kam s ním.
No tak KN nebo AEM urcite nepropusteni naky svinsvo to ani nahodou:) nepronikne asi prd
S-coupe s Fénem:) ScoupeTech->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
mirpie píše:většina "sportovních" filtrů jsou sportovnější v tom, že jednak tedy dobře vypadaj a když už pustí do sacího potrubí více vzduchu, tak je to ve většině případů na úkor filtrace, tedy valí se tam většní množství prachu, nečistot apod. A rozdíl moc poznat není, spíše vůbec (výkonový rozdíl). Navíc, když se vyhodí starý airbox, který plní i funkci tlumiče hluku (usměrňuje turbulence a tok) a zároveň celkem efektivně stíní od tepla od motoru, tak právě na odkrytý filtr přivedete teplý vzduch, který snižuje plnicí účinnost a tím i výkon motoru.
Když už, tak "sportovní" vložku do origo boxu. V origo boxu většinou bývá i umístěno čidlo teploty nasávaného vzduchu, které pak nemusíte řešit, kam s ním.
No tak KN nebo AEM urcite nepropusteni naky svinsvo to ani nahodou:) nepronikne asi prd
pak nepropustí ani víc vzduchu
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997