Musím souhlasit, že tlumiče dokážou hodně. Třeba u Getze bylo všechno OK, ale pak, někdy po 90ti tisícíc,h najednou, během pár set kilometrů, odešli zadní tlumiče do věčnejch lovišť. Ale projevovalo se to trochu jinak. Na poctivý český betonový highway bylo docela těžký už ve stovce udržet přímej směr. Autu lítal zadek jak na ledu. Po téhle zkušenosti bych ale nepovažoval origo tlumiče za špatný z hlediska konstrukce, ale spíš životnosti. Protože na mnohem víc zatíženém předku jsou origo dodnes.Vilda píše: .... a příčina byla jedinášpatné tlumiče. ...
Každopádně souhlasím s Vildou a si bych nejdřív prubnul třeba jiný tlumiče, než něco bastlit na novým autě.

 ,že by to bolo tým
 ,že by to bolo tým  ?Vy ste asi nejaký neduživí pindúri
 ?Vy ste asi nejaký neduživí pindúri  Inak si to neviem vysvetlitAlebo Vám tak "velké" nerobí dobre
 Inak si to neviem vysvetlitAlebo Vám tak "velké" nerobí dobre 
 
  [/quote]
[/quote]




 to už je dost závažný zásah do konstrukce vozu a vůbec si nejsem jistý, jestli to nějaký zlepšení přinese
 to už je dost závažný zásah do konstrukce vozu a vůbec si nejsem jistý, jestli to nějaký zlepšení přinese   změnilo se těžiště uložení tlumiče a rameno je z pouhého plechu ... vůbec bych se nedivil, kdyby se zlomilo
 změnilo se těžiště uložení tlumiče a rameno je z pouhého plechu ... vůbec bych se nedivil, kdyby se zlomilo   tohle už je velká partyzánština a myslím, že mnohem nebezpečnější, než odskakující náprava ....
 tohle už je velká partyzánština a myslím, že mnohem nebezpečnější, než odskakující náprava ....