byť nemám i20, tak mám nejspíš stejný problém

spojka měněná v září, podle Harda originál z Koreje, nikoli evropský valeo. Zpočátku supr, ale když jsem jí nakroutil za 3 měsíce do vánoc cca 10tis, začal se vyskytovat zmíněný problém. Za studena jede výtečně, krásně hladký. Ale po zahřátí (třeba z Ol do Brna) a kolony v brně? Škube a třepe s autem kdykoliv je na prokluzu... čím víc je auto zatížený (víc lidí nebo rozjezd do kopce), je to o to horší a pod 1800rpm se pak skoro nedá rozjet. Rychlý rozjezd kdy tomu šlápnu po krku je vpohodě, ale popojíždění v koloně, kde se plynu vůbec nedotýkám nebo to šimrám na cca 1100rpm tak to je někdy taková menší tragédie

nevím jak to řešit, nedělá to úplně vždy, i v případě že by bylo možné uznat reklamaci, zaplatím 2-3tis za výměnu a už bych byl předem nahlodanej, že novej kus bude ta stejná písnička ze skladových zásob. Nebo počkat až se to ještě zhorší a přehodit převodovku i se spojkou co mám v garáži ze staré sonaty. Sice má nalítáno nějakých 100tis ale v době vytažení stav takřka 100% ...
jirikstbk: nad tvým řešením problému se zkusím zamyslet

ale mám trošku strach, dát mu nažrat při rozjedu do kopce na trojku
