K svíčkám-není důvod měnit sériové a pokud někdo chce speciální na LPG,tak je dělá Brisk a jsou se stříbrnou elek.(je na nich přímo uvedeno,že jsou určeny pro provoz na LPG).
Chlapi jaký je váš důvod předčasné výměny oleje,při provozu na LPG

Opak je pravdou

(Měnit v předepsaných termínech jako při benzínu). Při provozu na LPG je olej méně namáhaný,i teplota při zapálení je nižší,LPG není tak "suché" jako benzín=menší opotř.válců.....
Životnost nádrže je opravdu 10 roků,poté vyměnit(je možné udělat tlakovou zkoušku a provozovat dále,ale je to dražší než nová

).Moje už má 10 roků za sebou a přesluhuje.Příští rok ji před STK musím vyměnit.

Revize jednou za rok,ale nutná je jen před STK jednou za 2 roky(roční nikdo nekontroluje a nevyžaduje).
Patřím k průkopníkům pohonu LPG u nás.První moje LPG auto byla Š.Garde,s 10kg plynovou bombou za zadními sedadly,vlastnoručně vyrobeným vstřikováním plynu do karburátoru....origo dílů bylo málo a někdo musel být průkopníkem

.Ventily a výparník bylo italské Lovato.
Ps.Měnit nádrž po 10 letech

.Pcheeee,já měnil 10kg bombu každý týden

.
Pokud se mě někdo zeptá na LPG,tak jedině doporučuji
