já si myslím, že ta moje herka nemůže dosáhnout na výkony patrola, toyoty land cruisera a pod., takže nějaký řádění po lese přes stromy, velký kaminitý terény apod. by to asi nezvládlo..
neříkám, že přední zavěšení kol je horší než pevná náprava, ale je to v terenu určitý omezení.
navíc mám auto trochu starší a do příštího roku nestihnu z finančních důvodů vyměnit všechny namáhané díly, tak bych radši jel jen lehčí terén - spíš se někam podívat, něco poznat, čímž neříkám, že Rumunsko není nezvladatelný - jde jen o to, jaký máš představy.
nejsem žádnej velkej offrouďák, nemám na to prostě auto...
 (ale mohl bych se přinejhorším s někým svízt jako spolujezdec-kámoš má mits. L200, druhej patrola a dva kluci
 (ale mohl bych se přinejhorším s někým svízt jako spolujezdec-kámoš má mits. L200, druhej patrola a dva kluciland cr. 4,2, ale ty už jezděj stabilně jen Rumunsko. Takže jsem s nima vlastně ještě pořádně nikde nebyl.
P.S.: co s tím zadním diferákek? zvládnu to otevřít a zavřít sám - zůstane všechno v kupě,
nebo je to nějak zajištěný?
apropo jak toho gallopera budeš zvedat? dáš pod rám podložky nebo jiný pružiny a tlumiče na zadku? co předek?



 stejný disky?? ty ve tak to mě sem dej foto
   stejný disky?? ty ve tak to mě sem dej foto 
 
 
