Hard-od tebe bych nic jiného nečekal.

Při tom ty jsi zářným příkladem-líbí se ti

,chtěl jsi

(i když ojetého),ale raději koupíš šedého čtyřdvéřáka+1

a když bys měl vysolit 2x tolikco jsi dal za i30,za auto na nedělní machrování na semaforech,tak raději skočíš ze skály

nebo je dáš do bydlení....což chápu a udělá to většina.Přestože jsi mladý,už uvažuješ tak,jak jsem psal.Mám peníze v ruce,koupím si jednoúčelové auto,které se mě líbí jen pro sebe nebo sice nějakou běžnou nevýraznou produkci,ale v které odvezu kočárek i cihly na stavbu.Takhle uvažuje 99,9% lidí,když přijde na lámání chleba.

Někdo si koupí auto s náznakem sportovosti s pěknou sportovní karoserií(těch je minimum-já),někdo jako ty(a drtivá většina) se rozhodne k nákupu běžného vozítka na nákupy a rodinu a jen 1 jedinec z tisíců zákazníků si koupí opravd.sporťák.A tebou zmiňovaní singles si nekoupí

,protože by nebyl in,ale za vola mezi ostatními "singles"(koupí AudiTT nebo Alfu GT,A5,.....

Mimochodem-s tím 2,0TURBO za 800 hadrů,budeš se zrychlením nad 8 vt.těžko honit Tiburona 2,7l V6,natož tebou zmiň.Š.RS-bohužel

.A za mega už je tady jiná konkurence bzukadel.
Kolik lidí z fora,co má

si ho koupila jako NOVÉ auto

Já a Tringi (po ořezání výbavy v rámci faceliftu a slevě 90000,-Kč).DVA

lidé na celém foru jako první majitelé.

Tak jak velký prodejní úspěch se tady dá čekat s daleko dražším a méně využitelnějším G.C.?
Tak komu a kolik ks bude

prodávat G.coupe v Evropě/u nás:?: